Hastaneler sağlık hizmetlerini yerine getirmekle görevli olan kuruluşlardır. Bu görevlerini yerine getirirken kaliteyi önemsemeleri ve bu yönde girişimlerde bulunmaları önemlidir. Aynı zamanda müşteri ilişkileri ve müşteri memnuniyetine gereken özeni gösterip, tüm çalışanların hastalara karşı memnuniyeti artırıcı faaliyetleri benimsemeleri gerekmektedir. Bu çalışmanın amacı da, vakıf üniversitesi hastanelerinde hasta memnuniyetini etkileyen faktörleri tespit etmektir. Bu çalışma ayrıca, hastaların yaşadığı sorunları ve çözüm yollarını ortaya koyarak, çalışanlara ve yöneticilere rehber olacak bir çalışma şeklinde gerçekleşmiştir. Bu kapsamda Ankara ilinde bulunan bir vakıf üniversitesi hastanesinden hizmet satın alan hastalar üzerinde anket çalışması yapılmış ve sonuçlar irdelenmiştir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 1 |