BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2013, Cilt: 5 Sayı: 2, 79 - 88, 01.12.2013

Öz

Today intensive and increasing competition factors force firms to establish a permanent and strong relationship with their customers . In establishing this relationship, sales personnel interacting with customers on a continuous basis has important responsibility. This requires that sales persons must develop their skills to fulfill customer wishes and expectation in a best way . This study is aimed to determine how the communication and sale skills of sales personnel affect the customer perception of service quality. The study involves a survey of customers buying service from an autootive firm in the province of Aydın

Kaynakça

  • Abed, Ghazaleh Moghareh and Haghighi Mohammad, strategies on sales performance ” . Bısiness Strategy Series vol. 10 ;no. 5; 2009, pp. 266-282.
  • Bozkurt, İzzet. İletişim Odaklı Pazarlama. MediaCat Yayınları. 3. Baskı. 2004.
  • D.S. Sundaram ve Cynthia Webster, “The role of nonverbal communication in service Encounters,” Journal of Service Marketing, vol: 14 ;no:5; 2000. pp. 378- 3
  • “The effect of selling

PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2013, Cilt: 5 Sayı: 2, 79 - 88, 01.12.2013

Öz

Günümüzde yoğun ve artan rekabet koşulları, işletmelerin müşterileriyle sürekli ve güçlü bir ilişki kurmalarını zorlamaktadır. Bu ilişkinin kurulmasında, müşterilerle sürekli etkileşim halinde olan satış personeline büyük bir sorumluluk düşmektedir. Bu önemle, satış personelinin satış ve iletişim becerilerini, müşteri istek ve beklentilerine en iyi cevap verebilecek şekilde geliştirmesi gerekmektedir. Bu çalışma; satış personelinin iletişim ve satış beceririsinin müşerinin algıladığı hizmet kalitesi üzerindeki etkisinin belirlemeyi hedeflemektedir. Çalışma Aydın ilinde bir otomotiv bayisinden hizmet alan müşterilere yönelik yapılan bir anket çalışmasını kapsamaktadır

Kaynakça

  • Abed, Ghazaleh Moghareh and Haghighi Mohammad, strategies on sales performance ” . Bısiness Strategy Series vol. 10 ;no. 5; 2009, pp. 266-282.
  • Bozkurt, İzzet. İletişim Odaklı Pazarlama. MediaCat Yayınları. 3. Baskı. 2004.
  • D.S. Sundaram ve Cynthia Webster, “The role of nonverbal communication in service Encounters,” Journal of Service Marketing, vol: 14 ;no:5; 2000. pp. 378- 3
  • “The effect of selling
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Fatma Çakır - Şenil Pehlivan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Pehlivan, F. Ç. .-. Ş. (2013). PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 5(2), 79-88.
AMA Pehlivan FÇŞ. PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. Aralık 2013;5(2):79-88.
Chicago Pehlivan, Fatma Çakır - Şenil. “PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 5, sy. 2 (Aralık 2013): 79-88.
EndNote Pehlivan FÇ-Ş (01 Aralık 2013) PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 2 79–88.
IEEE F. Ç. .-. Ş. Pehlivan, “PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 2, ss. 79–88, 2013.
ISNAD Pehlivan, Fatma Çakır - Şenil. “PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5/2 (Aralık 2013), 79-88.
JAMA Pehlivan FÇ-Ş. PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5:79–88.
MLA Pehlivan, Fatma Çakır - Şenil. “PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 2, 2013, ss. 79-88.
Vancouver Pehlivan FÇ-Ş. PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN SATIŞ PERSONELİNİN SUNDUĞU HİZMETLERE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2013;5(2):79-88.