Reklamlar günümüzde satın alma davranışlarını şekillendiren en önemli
pazarlama araçlarıdır. Yaratıcı stratejilerle kitlesel bir etkileme potansiyeline
sahip olan reklamcılık, farklı medya mecralarında yer almaktadır. Reklamlar
ürüne veya hizmete ait özellikleri tanımlamakla beraber, ürünle tüketicinin ortak
noktasını bulup ürünü vazgeçilmez kılmayı da amaçlamaktadır. Reklamcılıkta
amaç ürüne veya hizmete simgesel bir anlam yükleyerek tüketiciyi satın almaya
ikna etmektir. Tüketiciyi ikna etmek için kullanılan reklam stratejileri bu
çalışmanın konusunu oluşturmaktadır.
Commercials are the most important marketing tools that shape our purchasing
behaviors nowadays. Advertising, that has an aggregate influencing potential
with creative strategies has take its part in all media courses. Commercials has
aims to identify the product or service as well as to find a common point between
the product and the consumer and make it an essential product. The aim in
advertising is to assign an iconic meaning to the product or service to convince
the consumer to buy. The subject of this study includes the advertising strategies
to convince the consumer to buy.
Advertising Creative Strategies Persuasive Advertising Customer Behavior
Diğer ID | JA33TY75DG |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Cilt: 7 Sayı: 1 |