BibTex RIS Cite

REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ

Year 2015, Volume: 7 Issue: 1, 65 - 77, 01.06.2015

Abstract

Reklamlar günümüzde satın alma davranışlarını şekillendiren en önemli
pazarlama araçlarıdır. Yaratıcı stratejilerle kitlesel bir etkileme potansiyeline
sahip olan reklamcılık, farklı medya mecralarında yer almaktadır. Reklamlar
ürüne veya hizmete ait özellikleri tanımlamakla beraber, ürünle tüketicinin ortak
noktasını bulup ürünü vazgeçilmez kılmayı da amaçlamaktadır. Reklamcılıkta
amaç ürüne veya hizmete simgesel bir anlam yükleyerek tüketiciyi satın almaya
ikna etmektir. Tüketiciyi ikna etmek için kullanılan reklam stratejileri bu
çalışmanın konusunu oluşturmaktadır.

ADVERTISING STRATEGIES TO INFLUENCE CUSTOMERS AND SOME EXAMPLES

Year 2015, Volume: 7 Issue: 1, 65 - 77, 01.06.2015

Abstract

Commercials are the most important marketing tools that shape our purchasing
behaviors nowadays. Advertising, that has an aggregate influencing potential
with creative strategies has take its part in all media courses. Commercials has
aims to identify the product or service as well as to find a common point between
the product and the consumer and make it an essential product. The aim in
advertising is to assign an iconic meaning to the product or service to convince
the consumer to buy. The subject of this study includes the advertising strategies
to convince the consumer to buy.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA33TY75DG
Journal Section Research Article
Authors

Handan Güler İplikçi This is me

Publication Date June 1, 2015
Published in Issue Year 2015 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA İplikçi, H. G. (2015). REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, 7(1), 65-77.
AMA İplikçi HG. REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. June 2015;7(1):65-77.
Chicago İplikçi, Handan Güler. “REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi 7, no. 1 (June 2015): 65-77.
EndNote İplikçi HG (June 1, 2015) REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 7 1 65–77.
IEEE H. G. İplikçi, “REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ”, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 65–77, 2015.
ISNAD İplikçi, Handan Güler. “REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ”. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 7/1 (June 2015), 65-77.
JAMA İplikçi HG. REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2015;7:65–77.
MLA İplikçi, Handan Güler. “REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ”. Sosyal Ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 1, 2015, pp. 65-77.
Vancouver İplikçi HG. REKLAMLARDA TÜKETİCİYİ İKNA ETMEK İÇİN KULLANILAN STRATEJİLER VE REKLAM ÖRNEKLERİ. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi. 2015;7(1):65-77.