Bu araştırmada bilgisayar destekli üç boyutlu modelleme
işleminde kullanılan 3DS Max programını öğrenirken
edinilen yetilerin, (sanal ortamda 3D mekan algısı,
koordinat algısını ve üç boyutlu ortamda yönlendirme ve
yönelebilme yetisinin gelişmesinin) öğrencinin Unity 3D
programına adaptasyonu ve öğrenim sürecindeki
avantajları anlatılmıştır. Araştırmada elde edilen veriler,
genel tarama modeli çerçevesinde literatür taraması ve
araştırmayı gerçekleştiren yazarın öğrencileri ile beraber
geçirdiği çoklu ortam tasarımı dersinin vizeden nale kadar
olan süre içerisinde elde edilen verilerine dayanarak durum
değerlendirmesi şeklinde oluşturulmuştur. Araştırmanın
sonucunda üç boyutlu modellemede kullanılan 3DS Max
programının hazır bilinirliğinin Unity 3D programını
öğrenmeye ve kullanmaya olan etkileri gösterilmiştir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Fine Arts |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | July 2, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 10 Issue: 2 |