Research Article
BibTex RIS Cite

ÇAĞRI MERKEZLERİNİN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2016, Volume: 7 Issue: 1, 1 - 29, 02.01.2016
https://doi.org/10.1501/sbeder_0000000108

Abstract

Her geçen gün gelişen teknoloji ile birlikte müşterilerin ihtiyaçlarında da değişmeler
olmaktadır. Bu değişime ayak uydurmak isteyen, müşterilerin sorunlarına hızlı ve doğru
çözümler bulmak isteyen işletmeler artık müşterilerine telefon ile de hizmet vermeye
başlamışlardır. Bankacılık, medya, telekom gibi kurumsal hizmet kuruluşlarının bu sistemi
kullanması nedeniyle hem ülkemizde hem de dünya da yaygın olarak kullanılmaya
başlamıştır.
Bu makalede; çağrı merkezlerinde çalışma şartları, gürültü, sağlık sorunları, vardiya sistemi,
iş yoğunluğu gibi konuların çalışanlara etkileri incelenmiştir.

References

  • . NIOSH (National Institute for Occupational Safety and Health) (2011) “Reducing Noise Hazards for Call and Dispatch Center Operators” Columbia
Year 2016, Volume: 7 Issue: 1, 1 - 29, 02.01.2016
https://doi.org/10.1501/sbeder_0000000108

Abstract

References

  • . NIOSH (National Institute for Occupational Safety and Health) (2011) “Reducing Noise Hazards for Call and Dispatch Center Operators” Columbia
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Occupational Health and Safety
Journal Section Research Articles
Authors

Adem Yaşar This is me

Fatih Alpsoy This is me

Publication Date January 2, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Yaşar, A., & Alpsoy, F. (2016). ÇAĞRI MERKEZLERİNİN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(1), 1-29. https://doi.org/10.1501/sbeder_0000000108