Her geçen gün gelişen teknoloji ile birlikte müşterilerin ihtiyaçlarında da değişmeler
olmaktadır. Bu değişime ayak uydurmak isteyen, müşterilerin sorunlarına hızlı ve doğru
çözümler bulmak isteyen işletmeler artık müşterilerine telefon ile de hizmet vermeye
başlamışlardır. Bankacılık, medya, telekom gibi kurumsal hizmet kuruluşlarının bu sistemi
kullanması nedeniyle hem ülkemizde hem de dünya da yaygın olarak kullanılmaya
başlamıştır.
Bu makalede; çağrı merkezlerinde çalışma şartları, gürültü, sağlık sorunları, vardiya sistemi,
iş yoğunluğu gibi konuların çalışanlara etkileri incelenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Occupational Health and Safety |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | January 2, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 7 Issue: 1 |