Tarih boyunca insanlar çeşitli amaçlar ve yöntemlerle yabancı dil öğrenme uğraşısı
içine girmişlerdir. Yabancı dil öğrenmek, o dilde iletişim kurabilmek için gerekli bilgi
ve becerilerin edinilmesi sürecidir. Bir yabancı dil öğrenilirken çoğunlukla ihmal edilen
alan edebiyat alanıdır. Bazı öğrencilerin olumsuz bakış açısı ve bilinmeyenden korkma
yönelimi dil öğretiminde edebiyatın gözden kaçırılmasına neden olmuştur.
Sınıf ortamında yabancı dil eğitim süreci çok çeşitli yöntemlerle desteklenmekte ve
sürdürülmektedir. Bu yöntemlere ek olarak kullanılan kaynaklar da önem arz etmektedir.
Bu çalışma üniversitede yabancı dil eğitimi alan öğrencilerin, öğrendikleri dil ile ilgili
edebiyat dersini ve dersin işleniş yöntemini incelemeyi hedeflemektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | September 12, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Issue: 67 |