Bu çalışma, bankacılık sektörü çalışanlarına müşteri ilişkileri yönetimini benimseyip
benimsemediği ve uygulamaların performansı artırıp artırmadığını veri toplama yöntemi
ile anket kullanılarak ölçülmesi amaçlanmıştır. Bankaların en önemli varlıklarının müşteriler
olmaları, yeni müşteri kazanmanın maliyetli olması, mevcut müşterinin ise elde
tutulmasının zor olması sebebiyle bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi çok
büyük önem taşımaktadır. Bankacılık sektöründe çok fazla banka ve müşteri bulunması
sebebiyle yaşanan keskin rekabet savaşlarında başarılı olabilmek için bankaların müşteri
ilişkileri yönetimi uygulamalarını geliştirmeleri bir zorunluluktur. Çünkü ancak müşteri
ilişkileri yönetimi alanında gelişmeyi sağlayan bankalar rakiplerinden üstün pozisyona
geçebileceklerdir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Bankacılık Sektörü. Müşteri İlişkileri Yönetimi, Bankacılık Sektörü.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 20, 2014 |
Published in Issue | Year 2014 Issue: 58 |