Bu çalışma Arapçayı ana dili olarak konuşmayan ileri düzey öğrencileri için tam ve kapsamlı bir öğretim yöntemi konusunu ele almaktadır. Bu öğrenciler günde iki saat olmak üzere haftada on saat ikinci dil olarak Arapça eğitimi almaktadırlar. Bu durum, söz konusu öğreniciler için hazırlanmış özel bir yöntemi gerektirmektedir. Bu yöntemin ilk hedefi yabancı öğrencinin kabul edilebilir bir sürede bağlantılı ve ilişkili bir biçimde Arap dilinde düşünmesini ve Arapça konuşmasını, çeşitli konuşma durumlarında açık ve net bir şekilde kendisini o dilde ifade etmesini sağlamaktır. Bu da, yabancı öğrencinin Arap dilini öğrenme sürecinin başından itibaren ve konuşma seviyelerinin en üst sınırlarına ulaşıncaya kadar kendisine verilen dil becerilerini desteklemektedir.
Primary Language | Arabic |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | February 25, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Issue: 65 |