An Investigation of the Development of Auditory Perception of 5-7 Year Old Children who have Heavy Auditory Impairment and Study in a Kindergarten
Bu araştırma; anaokuluna devam eden 5-7
yaş grubundaki ileri derecede işitme özürlü
çocukların işitsel algı gelişimlerini incelemek
amacı ile planlanmış deneysel bir çalışmadır.
Çalışmada, işitme özürlü çocukların;
1. Ses ile kaynağım eşleştirebilme,
2. Ses kaynağım isimlendirebilme,
3. Ses kaynağımn isimini modeli taklit
ederek tekrarlayabilme,
4. iş ittik le ri sese ait sözel ifade
kullanabilme,
5. İşittikleri sese ait sözel ifadeyi, modeli
taklit ederek tekrarlayabilme becerileri ’
incelenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 1, 1993 |
Published in Issue | Year 1993 Issue: 3 |