BibTex RIS Cite

Impact of Political Views on the Consumer Behaviors

Year 2008, Volume: 2008 Issue: 17, 185 - 202, 01.02.2008

Abstract

Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi

Year 2008, Volume: 2008 Issue: 17, 185 - 202, 01.02.2008

Abstract

Tüketici davranışlarını ve satın alma kararlarını birçok faktör etkilemektedir. Bu faktörler içinde tutum ve inançlar önemli bir konuma sahiptir. İnsanların tutum ve inançlarını ise sahip oldukları siyasi görüşlerin yönlendirdiği söylenebilir. Bu çalışma, bu etkinin özellikle gençler üzerindeki durumunu ve satın alma kararlarına etkisini ortaya koyabilmek amacıyla yapılmıştır. Çalışmaya üniversite son sınıf öğrencileri dahil edilmiştir. Tüketicilerin siyasi görüşlerinin, özellikle marka tercihleri üzerindeki etkisi üzerinde yüzeysel bilgiler elde edilmeye çalışılmıştır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ahmet Hüsrev Erolu This is me

Sumru Bayraktar This is me

Publication Date February 1, 2008
Published in Issue Year 2008 Volume: 2008 Issue: 17

Cite

APA Erolu, A. H., & Bayraktar, S. (2008). Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008(17), 185-202.
AMA Erolu AH, Bayraktar S. Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. February 2008;2008(17):185-202.
Chicago Erolu, Ahmet Hüsrev, and Sumru Bayraktar. “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008, no. 17 (February 2008): 185-202.
EndNote Erolu AH, Bayraktar S (February 1, 2008) Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008 17 185–202.
IEEE A. H. Erolu and S. Bayraktar, “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”, Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2008, no. 17, pp. 185–202, 2008.
ISNAD Erolu, Ahmet Hüsrev - Bayraktar, Sumru. “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2008/17 (February 2008), 185-202.
JAMA Erolu AH, Bayraktar S. Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2008;2008:185–202.
MLA Erolu, Ahmet Hüsrev and Sumru Bayraktar. “Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2008, no. 17, 2008, pp. 185-02.
Vancouver Erolu AH, Bayraktar S. Siyasi Görüşlerin Tüketici Tutumlarına Etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2008;2008(17):185-202.

Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi