Bu çalışma çerçevesinde, hiç
kuşkusuz sinemayı sinema yapan önemli yönetmenlerden biri olan, Jean Luc
Godard’ın 2004 tarihli, Müziğimiz (La Notre Musique) filmi, postmodern etik kavrayışı
zemininde yorumlanmıştır. Godard’ın “Müziğimiz” filmi ile Bauman ve Lévinas’ın yaklaşımları arasında varsayılan
ilişki ve bağlantılar bağlamında incelenmiştir.
Belirli sosyal olguların ve problemlerin tartışılmasında yazılı metinler kadar
bir sanat dalı olarak filmsel anlatının da önemli olduğu ve filmlerin ve
yönetmenlerin sosyal bilimcilere söyleyecek çok şeyi olduğu vurgulanmıştır.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 9 Ekim 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Sayı: 41 |
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi