Research Article
BibTex RIS Cite

Kitap İncelemesi

Year 2015, Volume: 5 Issue: 1, 125 - 126, 30.03.2015
https://doi.org/10.19126/suje.71399

Abstract

Son yıllarda, etkili öğrenme-öğretme sürecinin niteliğini arttırma konusunda birçok öğrenmeöğretme yaklaşımının hazırlandığı dikkat çekmektedir. Davranışçı öğrenme kuramından günümüz gelişen teknolojisinin desteklediği ve bireysel farklılıklara vurgu yapan öğrenme öğretme yaklaşımlarına kadar pek çok yeni yaklaşım ilgi odağı haline gelmiştir. Buna bağlı olarak da Ekici’nin editörlüğünü üstlendiği bu kitap, güncel öğrenme-öğretme yaklaşımları ile hazırlanmıştır. Dikkat çekici 14 öğrenme-öğretme yaklaşımını içeren kitap, 566 sayfadan oluşmaktadır. Her bölümünü farklı akademisyenlerin yazdığı kitabın son sayfalarında bulunan dizin, kitaba işlevsellik katmıştır. Her bölümün görseller, örnekler ve çalışma önerileri ile desteklenmesi, bölüm başlarına ‚dikkat kavramları, amaçlar, senaryo örneği‛ yerleştirilmesi, bölüm sonlarına da kaynakça ile bölüm yazarlarının çalışma alanları ile ilgili bilgi verilmesi göze çarpan hususlardandır.

Kitap İncelemesi

Year 2015, Volume: 5 Issue: 1, 125 - 126, 30.03.2015
https://doi.org/10.19126/suje.71399

Abstract

Son yıllarda, etkili öğrenme-öğretme sürecinin niteliğini arttırma konusunda birçok öğrenmeöğretme yaklaşımının hazırlandığı dikkat çekmektedir. Davranışçı öğrenme kuramından günümüz gelişen teknolojisinin desteklediği ve bireysel farklılıklara vurgu yapan öğrenme öğretme yaklaşımlarına kadar pek çok yeni yaklaşım ilgi odağı haline gelmiştir. Buna bağlı olarak da Ekici’nin editörlüğünü üstlendiği bu kitap, güncel öğrenme-öğretme yaklaşımları ile hazırlanmıştır. Dikkat çekici 14 öğrenme-öğretme yaklaşımını içeren kitap, 566 sayfadan oluşmaktadır. Her bölümünü farklı akademisyenlerin yazdığı kitabın son sayfalarında bulunan dizin, kitaba işlevsellik katmıştır. Her bölümün görseller, örnekler ve çalışma önerileri ile desteklenmesi, bölüm başlarına ‚dikkat kavramları, amaçlar, senaryo örneği‛ yerleştirilmesi, bölüm sonlarına da kaynakça ile bölüm yazarlarının çalışma alanları ile ilgili bilgi verilmesi göze çarpan hususlardandır. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Aysun Eroğlu

Publication Date March 30, 2015
Published in Issue Year 2015 Volume: 5 Issue: 1

Cite

APA Eroğlu, A. (2015). Kitap İncelemesi. Sakarya University Journal of Education, 5(1), 125-126. https://doi.org/10.19126/suje.71399