BibTex RIS Cite

Kitap İncelemesi: Öğretmen Olmak

Year 2015, Volume: 5 Issue: 3, 167 - 171, 14.12.2015

Abstract

Cüceloğlu, D., Erdoğan, İ. (2013). Öğretmen Olmak. İstanbul: Final Kültür Sanat Yayınları.

References

  • Tekışık, H. H. (2003). Bir Öğretmen Kuşağı. Çağdaş Eğitim Sistemlerinde Öğretmen
  • Yetiştirme Ulusal Sempozyumu. Ankara: Öğretmen Hüseyin Hüsnü Tekışık Eğitim Araştırma Geliştirme Vakfı Yayınları: 8. 22-24
  • Demirtaş, H., Cömert, M., & Özer, N. (2011). Öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları ve
  • öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları. Eğitim ve Bilim, 36(159), 96-111.
  • Kesen, İ., & Polat, M. (2014). Determination of 4th Class Preservice Teachers' Attitudes
  • Towards the Teaching Profession in Faculty of Education: Sample of Muş Alparslan University/Eğitim Fakültesi 4. Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları: Muş Alparslan Ü. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 10(2), 556-578
Year 2015, Volume: 5 Issue: 3, 167 - 171, 14.12.2015

Abstract

References

  • Tekışık, H. H. (2003). Bir Öğretmen Kuşağı. Çağdaş Eğitim Sistemlerinde Öğretmen
  • Yetiştirme Ulusal Sempozyumu. Ankara: Öğretmen Hüseyin Hüsnü Tekışık Eğitim Araştırma Geliştirme Vakfı Yayınları: 8. 22-24
  • Demirtaş, H., Cömert, M., & Özer, N. (2011). Öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları ve
  • öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları. Eğitim ve Bilim, 36(159), 96-111.
  • Kesen, İ., & Polat, M. (2014). Determination of 4th Class Preservice Teachers' Attitudes
  • Towards the Teaching Profession in Faculty of Education: Sample of Muş Alparslan University/Eğitim Fakültesi 4. Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları: Muş Alparslan Ü. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 10(2), 556-578
There are 6 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Fatma Kırali

Publication Date December 14, 2015
Published in Issue Year 2015 Volume: 5 Issue: 3

Cite

APA Kırali, F. (2015). Kitap İncelemesi: Öğretmen Olmak. Sakarya University Journal of Education, 5(3), 167-171. https://doi.org/10.19126/suje.76110