BibTex RIS Cite
Year 2009, Volume: 9 Issue: 18, 27 - 44, 01.12.2009

Abstract

There are important factors which impacts today’s enterprises and consumers. Enterprises
are effected by; consumers, economy, technology, competetition and law changes revised
in some terms. Consumers are effected by competitive enterprises, technnology, economic
conditions. All of these developments effect both enterprises’s competition and customer’s
purchasing behaviour, amount, time, place. In this search covering Konya, we analyzed that
why consumer prefer shopping from mall rather than grocers and why the malls are important
for consumers?

BAKKALLARDAN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE YÖNELEN YENİ SATINALMA PARADİGMASI: KONYA ÖRNEĞİ

Year 2009, Volume: 9 Issue: 18, 27 - 44, 01.12.2009

Abstract

Günümüz işletmelerini ve tüketicilerini etkileyen önemli faktörler bulunmaktadır. İşletmeler; tüketicilerden, ekonomiden, teknolojiden, rekabetten ve belirli dönemlerde revize edilen yasalardaki değişikliklerden etkilenmektedir. Tüketiciler ise, rekabet halindeki işletmelerden, teknolojiden, ekonomik şartlardan etkilenmektedir. Bu gelişmeler hem işletmelerin rekabetini hem de tüketicilerin satınalma davranışını, miktarını, zamanını, yerini etkilemektedir. Konya bölgesinde yapılan bu araştırmada, tüketicilerin bakkallardan yaptıkları satın almanın neden alışveriş merkezlerine doğru yöneldiği, bu merkezlerin niye önemli bir hal aldığı konusu incelenmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA48FT89GS
Journal Section Articles
Authors

F. Atıl Bilge This is me

Hasan Aksoy This is me

Publication Date December 1, 2009
Submission Date December 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 9 Issue: 18

Cite

APA Bilge, F. A., & Aksoy, H. (2009). BAKKALLARDAN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE YÖNELEN YENİ SATINALMA PARADİGMASI: KONYA ÖRNEĞİ. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 9(18), 27-44.