BibTex RIS Cite

E-MAĞAZALARDAN AUŞ-VERİŞLERDE E-MÜŞTERİ TUTUMLARI VE E-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Year 2007, Volume: 7 Issue: 14, 219 - 238, 01.12.2007

Abstract

Müşteri memnuniyeti, işletmelerin karlılığı, sürekliliği ve müşteri bağlılığı oluşturulmasında önemli olmasından dolayı tüm sektörlerde olduğu gibi e-mağazalar (elektronik veya sanal mağazalar) için de önemlidir. Türkiye’de müşteri memnuniyeti ile ilgili farklı sektörlerde çok sayıda araştırma yapılmasına rağmen, e-mağazalardaki e-müşterİ memnuniyeti ile İlgili yeterli uygulamalı araştırmalara rastlanmamıştır. Bu çalışmada, öncelikle müşteri memnuniyeti ve e-mağazaların rekabet gücü içinde e-müşteri-memnuniyetinin önemi açıklanmıştır. E-mağazalardan alış-veriş yapılmasına yönelik e-müşteri tutumları ve e-müşteri memnuniyetini etkileyen değişkenler internet ortamında yapılan bir araştırma ile analiz edilmiştir. Yapılan araştırma sonuçlarına göre e-mağaza yöneticilerine önerilerde bulunulmuştur.

Year 2007, Volume: 7 Issue: 14, 219 - 238, 01.12.2007

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA54UZ64VG
Journal Section Articles
Authors

Süleyman Barutçu This is me

Publication Date December 1, 2007
Submission Date December 1, 2007
Published in Issue Year 2007 Volume: 7 Issue: 14

Cite

APA Barutçu, S. (2007). E-MAĞAZALARDAN AUŞ-VERİŞLERDE E-MÜŞTERİ TUTUMLARI VE E-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 7(14), 219-238.