Geleneksel Türk Tiyatrosu’nun, dolayısı ile, Ortaoyunu’nun estetiğinin temeli,
‘yabancılaştırma’ kavramı üzerine kuruludur. Bu makalede, örnekler
üzerinden kavramın çeşitli yönelimlerle; oyunun özünde, biçiminde, teknik
öğelerinde ve seyirciye olan uzantısında ortaya çıkan önemli bir estetik
sorun olduğunu gösterilmektedir.
Nutku, Ö. (2009). HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, 27(27), 7-31. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000216
AMA
Nutku Ö. HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. July 2009;27(27):7-31. doi:10.1501/TAD_0000000216
Chicago
Nutku, Özdemir. “HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 27, no. 27 (July 2009): 7-31. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000216.
EndNote
Nutku Ö (July 1, 2009) HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 27 27 7–31.
IEEE
Ö. Nutku, “HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ”, Tiyatro Araştırmaları Dergisi, vol. 27, no. 27, pp. 7–31, 2009, doi: 10.1501/TAD_0000000216.
ISNAD
Nutku, Özdemir. “HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi 27/27 (July 2009), 7-31. https://doi.org/10.1501/TAD_0000000216.
JAMA
Nutku Ö. HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. 2009;27:7–31.
MLA
Nutku, Özdemir. “HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ”. Tiyatro Araştırmaları Dergisi, vol. 27, no. 27, 2009, pp. 7-31, doi:10.1501/TAD_0000000216.
Vancouver
Nutku Ö. HALK TİYATROSU VE ÇAĞDAŞ SENTEZ DENEMELERİ. Tiyatro Araştırmaları Dergisi. 2009;27(27):7-31.