Tekstil ve hazır giyim sanayi, globalleşmeyi izleyen değişiklikler ve hızla gelişen Asya pazarı rekabeti ile karşı karşıyadır. Dünyada artan sağlık ve çevre bilinci ile birlikte, ürünlerin sağlık ve çevre açısından güvenilir olduğunun dürüst bir etiketle kanıtlanması, müşteri gözünde bir faklılık yaratmaktadır. Avrupa Çevre Etiketi, tüm Avrupa’da, bağımsız bir organizasyon tarafından gerçekleştirilmekte olup, müşterilerin beklentilerini karşılayacak özelliklere sahiptir
The textile and clothing industry is facing new challenges following globalization of the world economy and competition of fastgrowing Asian markets. In an increasingly health and environmental-conscious world, a product that is able to prove that it is better for the environment and health by a trustworthy label can help you to make a difference in the eyes of customers. The European eco label, which is the only sign of environmental quality both ceritified by an independent organisation and valid throughout Europe, presents a unique opportunity to satisfy your customers’ expectations
Other ID | JA87NH44KH |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2007 |
Submission Date | December 1, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 17 Issue: 3 |