Hizmet kalitesi, belge merkezlerinin ve veri bankası merkezlerinin örgütsel başarısını etkileyen ana etkenlerden biri olarak kabul edilmektedir. Arşiv hizmetlerinin hizmet kalitesinin her düzeyde sınırsız olarak iyileştirilmesi kurumsal performansın iyileştirilmesine büyük katkı sağlayacaktır.
Bu çalışmanın amacı, devlet belgeleri arşivlerinin yönetiminde hizmet kalitesinin örgütsel performansına etkisini incelemektir.
Tez kapsamında Libya Ulusal Arşiv Merkezinde yararlanıcılar üzerinde bir araştırma yapılmıştır. Elde edilen bulguların analizi sonucunda; hizmet kalitesinin örgüt performansını etkilediği belirlenmiştir. Elde edilen bulguların, arşiv merkezi ve benzer kuruluşların performansının iyileştirilmesine katkı sağlaması beklenmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | January 26, 2022 |
Submission Date | February 21, 2020 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 10 Issue: 1 |
The International New Issues in Social Sciences, is international, Scientific, peer-reviewed Journal.
Tini-SOS journal is to evaluate scientific articles in the field of social sciences, especially based on field studies structured in accordance with scientific criteria, and conducts studies to publish studies that provide appropriate measures.