BibTex RIS Cite

KURUMSAL KİMLİK TASARIMI BAĞLAMINDA WEB TASARIMININ DİJİTALLEŞME SÜRECİNDE KİMLİK SORUNSALI VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİLİK

Year 2012, Volume: 2 Issue: 2, 46 - 54, 01.06.2012

References

  • Başaran, F. (2010). İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Gelişme: Yayılmanın Ekonomi
  • Politiği. Ankara: Ütopya yayınevi. Becer, E. (2007). Modern Sanat ve Yeni Tipografi. Ankara: Dost Yayınevi
  • Behaeghel, J. (1985). Kurum ve Ürün Kimliği. İstanbul: Reklamevi tarafından düzenlenen
  • “Kurum ve Ürün Kimliği Semineri notları. Bir, Ali Atıf; (Yayınlanmamış). Uzun Dönemli Bir Strateji Olarak Kurumsal Kimlik. İstanbul Carter R., Day B., Meggs P. (2002). Typographic Design: Form and Communication. N.Y.: John Wiley and Sons.
  • Çimenser, A. (1997) Endüstri İçin Tasarımda Kimlik Faktörünün İrdelenmesi. İstanbul,
  • Jury D. (2002) About Face: Reviving the Rules of Typography . Switzerland . Hove, Roto Vision .
  • Gordon B. (2001). Making Digital Type Look Good / 1944 N.Y.: Watson Guptill Publications.
  • Karamustafa, S. (Yayınlanmamış). Kurum Olmadan, Kurumsal Kimlik Olmaz. İstanbul Okay, A. (2000). Kurum Kimliği. Ankara: MediaCat Kitapları.
  • Tutar, H.; Yılmaz, M.K.& Erdönmez, C. 2005 Genel ve Teknik İletişim. Ankara: Seçkin Yayıncılık. http://wmaraci.com/forum/html-css-xml/css-font-face (19 Kasım 2011)
Year 2012, Volume: 2 Issue: 2, 46 - 54, 01.06.2012

References

  • Başaran, F. (2010). İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Gelişme: Yayılmanın Ekonomi
  • Politiği. Ankara: Ütopya yayınevi. Becer, E. (2007). Modern Sanat ve Yeni Tipografi. Ankara: Dost Yayınevi
  • Behaeghel, J. (1985). Kurum ve Ürün Kimliği. İstanbul: Reklamevi tarafından düzenlenen
  • “Kurum ve Ürün Kimliği Semineri notları. Bir, Ali Atıf; (Yayınlanmamış). Uzun Dönemli Bir Strateji Olarak Kurumsal Kimlik. İstanbul Carter R., Day B., Meggs P. (2002). Typographic Design: Form and Communication. N.Y.: John Wiley and Sons.
  • Çimenser, A. (1997) Endüstri İçin Tasarımda Kimlik Faktörünün İrdelenmesi. İstanbul,
  • Jury D. (2002) About Face: Reviving the Rules of Typography . Switzerland . Hove, Roto Vision .
  • Gordon B. (2001). Making Digital Type Look Good / 1944 N.Y.: Watson Guptill Publications.
  • Karamustafa, S. (Yayınlanmamış). Kurum Olmadan, Kurumsal Kimlik Olmaz. İstanbul Okay, A. (2000). Kurum Kimliği. Ankara: MediaCat Kitapları.
  • Tutar, H.; Yılmaz, M.K.& Erdönmez, C. 2005 Genel ve Teknik İletişim. Ankara: Seçkin Yayıncılık. http://wmaraci.com/forum/html-css-xml/css-font-face (19 Kasım 2011)
There are 9 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Dide Akdağ Satır This is me

Publication Date June 1, 2012
Submission Date July 22, 2014
Published in Issue Year 2012 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Satır, D. A. (2012). KURUMSAL KİMLİK TASARIMI BAĞLAMINDA WEB TASARIMININ DİJİTALLEŞME SÜRECİNDE KİMLİK SORUNSALI VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİLİK. Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2(2), 46-54.


All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)

by-nc.png