Probleme dayalı öğrenme, öğrencinin aktif katılımını sağlamayı amaçlayan yaklaşımlardan biridir. Bu yaklaşım, öğrencilerin analitik düşünme becerilerinin geliştirmesi ve farklı bakış açılarını kavramalarını hedeflemektedir. Bu çalışmanın konusu, eğitimde öğrenciyi odak alan bir öğrenme yaklaşımı olan probleme dayalı öğrenmenin ne olduğunu ve sosyal hizmet eğitiminde nasıl kullanılabileceğini ortaya koymaktır. Çalışmada öncelikle probleme dayalı öğrenmenin ne olduğu, probleme dayalı öğrenmenin sınıf ortamında nasıl kullanılacağına yer verilecektir. Sonrasında ise bu yaklaşımın sosyal hizmet eğitimine nasıl yansıtılabileceği tartışılacaktır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2015 |
Submission Date | January 27, 2016 |
Published in Issue | Year 2015 Volume: 26 Issue: 2 |