BibTex RIS Cite

SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMI

Year 2015, Volume: 26 Issue: 2, 159 - 168, 01.12.2015

Abstract

SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMI

Year 2015, Volume: 26 Issue: 2, 159 - 168, 01.12.2015

Abstract

Probleme dayalı öğrenme, öğrencinin aktif katılımını sağlamayı amaçlayan yaklaşımlardan biridir. Bu yaklaşım, öğrencilerin analitik düşünme becerilerinin geliştirmesi ve farklı bakış açılarını kavramalarını hedeflemektedir. Bu çalışmanın konusu, eğitimde öğrenciyi odak alan bir öğrenme yaklaşımı olan probleme dayalı öğrenmenin ne olduğunu ve sosyal hizmet eğitiminde nasıl kullanılabileceğini ortaya koymaktır. Çalışmada öncelikle probleme dayalı öğrenmenin ne olduğu, probleme dayalı öğrenmenin sınıf ortamında nasıl kullanılacağına yer verilecektir. Sonrasında ise bu yaklaşımın sosyal hizmet eğitimine nasıl yansıtılabileceği tartışılacaktır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Seda Attepe Özden This is me

Arzu İçağasioğlu Çoban This is me

Publication Date December 1, 2015
Submission Date January 27, 2016
Published in Issue Year 2015 Volume: 26 Issue: 2

Cite

APA Özden, S. A., & Çoban, A. İ. . (2015). SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMI. Toplum Ve Sosyal Hizmet, 26(2), 159-168.