Review
PDF EndNote BibTex RIS Cite

Financial Literacy in Education Process: Literature Study

Year 2022, Volume: 4 Issue: 2, 64 - 70, 01.07.2022
https://doi.org/10.55236/tuara.977841

Abstract

Bu makalenin amacı, finansal okuryazarlık eğitiminin önemi üzerine yapılan çalışmaları derleyerek yazına kuramla ilgili kaynak kazandırmaktır. Bu amaç doğrultusunda ele alınan bu derleme makalesi, üç bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde, finansal okuryazarlık kavramının tanım ve içeriğinden bahsedilmiştir. İkinci bölümde, finansal okuryazarlığın eğitimdeki yeri ve öneminden, topumun geneline ve öğrencilere olan kazanımlarından, finansal okuryazarlık eğitiminin gerekliliğinden bahsedilmiştir. Son bölümde ise Türkiye’de finansal okuryazarlık konusunda gerçekleşen ve gerçekleşmekte olan projelerin neler olduğundan bahsedilmiştir.

References

  • Adalar, H. (2019). Sosyal Bilgiler Öğretmen Eğitiminde Finansal Okuryazarlık ve Öğretimi: Bir Model Önerisi. (Doktora Tezi), YÖK Tez Merkezi veri tabanından erişilmiştir. (Tez No:537370).
  • Ağırman, E., Akyol, Ş., (2019). Finansal Okuryazarlık İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Bursa: Ekin.

Financial Literacy in Education Process: Literature Study

Year 2022, Volume: 4 Issue: 2, 64 - 70, 01.07.2022
https://doi.org/10.55236/tuara.977841

Abstract

References

  • Adalar, H. (2019). Sosyal Bilgiler Öğretmen Eğitiminde Finansal Okuryazarlık ve Öğretimi: Bir Model Önerisi. (Doktora Tezi), YÖK Tez Merkezi veri tabanından erişilmiştir. (Tez No:537370).
  • Ağırman, E., Akyol, Ş., (2019). Finansal Okuryazarlık İİBF Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Bursa: Ekin.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Educational Psychology
Journal Section Research Articles
Authors

Burku ÖZDEMİR
sakarya üniversitesi
0000-0001-9799-1864
Türkiye

Publication Date July 1, 2022
Published in Issue Year 2022 Volume: 4 Issue: 2

Cite

Bibtex @review { tuara977841, journal = {The Universal Academic Research Journal}, issn = {2717-9133}, address = {Toros Mah. Üniversite Cad. No:10 Posta Kodu:42310 Ereğli/ KONYA}, publisher = {Necmettin Erbakan University}, year = {2022}, volume = {4}, number = {2}, pages = {64 - 70}, doi = {10.55236/tuara.977841}, title = {Financial Literacy in Education Process: Literature Study}, key = {cite}, author = {Özdemir, Burku} }
APA Özdemir, B. (2022). Financial Literacy in Education Process: Literature Study . The Universal Academic Research Journal , 4 (2) , 64-70 . DOI: 10.55236/tuara.977841
MLA Özdemir, B. "Financial Literacy in Education Process: Literature Study" . The Universal Academic Research Journal 4 (2022 ): 64-70 <https://dergipark.org.tr/en/pub/tuara/issue/64496/977841>
Chicago Özdemir, B. "Financial Literacy in Education Process: Literature Study". The Universal Academic Research Journal 4 (2022 ): 64-70
RIS TY - JOUR T1 - Financial Literacy in Education Process: Literature Study AU - BurkuÖzdemir Y1 - 2022 PY - 2022 N1 - doi: 10.55236/tuara.977841 DO - 10.55236/tuara.977841 T2 - The Universal Academic Research Journal JF - Journal JO - JOR SP - 64 EP - 70 VL - 4 IS - 2 SN - 2717-9133- M3 - doi: 10.55236/tuara.977841 UR - https://doi.org/10.55236/tuara.977841 Y2 - 2021 ER -
EndNote %0 The Universal Academic Research Journal Financial Literacy in Education Process: Literature Study %A Burku Özdemir %T Financial Literacy in Education Process: Literature Study %D 2022 %J The Universal Academic Research Journal %P 2717-9133- %V 4 %N 2 %R doi: 10.55236/tuara.977841 %U 10.55236/tuara.977841
ISNAD Özdemir, Burku . "Financial Literacy in Education Process: Literature Study". The Universal Academic Research Journal 4 / 2 (July 2022): 64-70 . https://doi.org/10.55236/tuara.977841
AMA Özdemir B. Financial Literacy in Education Process: Literature Study. The Universal Academic Research Journal. 2022; 4(2): 64-70.
Vancouver Özdemir B. Financial Literacy in Education Process: Literature Study. The Universal Academic Research Journal. 2022; 4(2): 64-70.
IEEE B. Özdemir , "Financial Literacy in Education Process: Literature Study", The Universal Academic Research Journal, vol. 4, no. 2, pp. 64-70, Jul. 2022, doi:10.55236/tuara.977841