BibTex RIS Cite

Dance of Morris and Folkloristic Concept of Folk and Academic Raiszm

Year 2004, Volume: 5 Issue: 7, 169 - 193, 01.06.2004

Abstract

Morris (Dansı) ve Halkbilimi Konseptinden: Halk ve Akademik Irkçılık

Year 2004, Volume: 5 Issue: 7, 169 - 193, 01.06.2004

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Pauline GREENHILL (Çev.: Metin Özarslan) This is me

Publication Date June 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 5 Issue: 7

Cite

APA Özarslan), P. G. (. M. . (2004). Morris (Dansı) ve Halkbilimi Konseptinden: Halk ve Akademik Irkçılık. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi, 5(7), 169-193.
AMA Özarslan) PG(M. Morris (Dansı) ve Halkbilimi Konseptinden: Halk ve Akademik Irkçılık. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi. June 2004;5(7):169-193.
Chicago Özarslan), Pauline GREENHILL (Çev.: Metin. “Morris (Dansı) Ve Halkbilimi Konseptinden: Halk Ve Akademik Irkçılık”. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi 5, no. 7 (June 2004): 169-93.
EndNote Özarslan) PG(M (June 1, 2004) Morris (Dansı) ve Halkbilimi Konseptinden: Halk ve Akademik Irkçılık. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi 5 7 169–193.
IEEE P. G. (. M. . Özarslan), “Morris (Dansı) ve Halkbilimi Konseptinden: Halk ve Akademik Irkçılık”, Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 7, pp. 169–193, 2004.
ISNAD Özarslan), Pauline GREENHILL (Çev.: Metin. “Morris (Dansı) Ve Halkbilimi Konseptinden: Halk Ve Akademik Irkçılık”. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi 5/7 (June 2004), 169-193.
JAMA Özarslan) PG(M. Morris (Dansı) ve Halkbilimi Konseptinden: Halk ve Akademik Irkçılık. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi. 2004;5:169–193.
MLA Özarslan), Pauline GREENHILL (Çev.: Metin. “Morris (Dansı) Ve Halkbilimi Konseptinden: Halk Ve Akademik Irkçılık”. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 7, 2004, pp. 169-93.
Vancouver Özarslan) PG(M. Morris (Dansı) ve Halkbilimi Konseptinden: Halk ve Akademik Irkçılık. Türkbilig / Türkoloji Araştırmaları Dergisi. 2004;5(7):169-93.