BibTex RIS Cite

Bir Bilim Alanı Olarak Türkçe ve Türkçe Eğitimi

Year 2013, Volume: 4 Issue: 23, 121 - 130, 25.09.2022

References

  • ULUTAŞ, Batur 2013 , “PISA ile Türkçe Öğretim Programındaki Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Örtüşme Düzeyinin İncelenmesi”, The Journal of Academic Social Studies JASS, Volum: 6, Issue: 2. 1549- 1562
  • CHOMSKY, Noam 2007 , Demokrasi ve Eğitim Editör: C. P. Otero-Türkçesi. Ender Abadoğlu ve dğr. , İstanbul: bgts Yayınları.
  • DİKEÇLİGİL, Beylü 2006 , “Sosyal Bilimler Epistemolojisinde Sorunların Kaynağı: Onkolojiyi Unutmak” Felsefe ve Sosyal Bilimler, Muğla Üniversitesi Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Bildirileri, Ankara: Vadi Yayınları, 31-51
  • DUMAN, Tayyip 2005 , Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi, Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, 22-23-24 Eylül 2005 61-82
  • ERASLAN, Ali 2009 , “Finlandiya’nın PISA’daki Başarısının Nedenleri: Türkiye İçin Alınacak Dersler”, Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi EFMED , Cilt:3, Sayı:2. 238- 248
  • GÜZEL, Abdurrahman 2005 , “Türkçe Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Dört Yıllık Lisans Programı” Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi, Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları Ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, 22-23-24 Eylül. 305-310
  • http.//www.fedu.metu.edu.tr/documents/faaliyetraporu_2006.doc-
  • http://www.atauni.edu.tr/#standart=kazim-karabekir-egitim-fakultesi~vizyon
  • KAVCAR, Cahit 2002 , Cumhuriyet Döneminde Dal Öğretmeni Yetiştirme, Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, yıl: 2002, cilt:35, sayı:1-2 1-14
  • MÜFTÜOĞLU, Ferruh 2004 , Maarif Meseleleri, Felsefi Esaslar-Tarihi Perspektif-Mevcut Durum ve Aykırı Çözüm Teklifleri , İstanbul: Ötüken Neşriyat A.Ş.
  • ÖZBAY, Murat 2005 , “Türkçe Eğitimi Bölümleri İçin Lisans Programı Önerisi”, Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi, Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları Ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, 22-23-24 Eylül 2005. 311-334
  • YAĞMUR, Kutlay 2010 , “Türkçe Ders Kitaplarının Üst Düzey Bilişsel Becerileri Geliştirme Yeterliliği”, Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri Ed. Hakan Ülper , Pegem Akademi.
Year 2013, Volume: 4 Issue: 23, 121 - 130, 25.09.2022

References

  • ULUTAŞ, Batur 2013 , “PISA ile Türkçe Öğretim Programındaki Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Örtüşme Düzeyinin İncelenmesi”, The Journal of Academic Social Studies JASS, Volum: 6, Issue: 2. 1549- 1562
  • CHOMSKY, Noam 2007 , Demokrasi ve Eğitim Editör: C. P. Otero-Türkçesi. Ender Abadoğlu ve dğr. , İstanbul: bgts Yayınları.
  • DİKEÇLİGİL, Beylü 2006 , “Sosyal Bilimler Epistemolojisinde Sorunların Kaynağı: Onkolojiyi Unutmak” Felsefe ve Sosyal Bilimler, Muğla Üniversitesi Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu Bildirileri, Ankara: Vadi Yayınları, 31-51
  • DUMAN, Tayyip 2005 , Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi, Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, 22-23-24 Eylül 2005 61-82
  • ERASLAN, Ali 2009 , “Finlandiya’nın PISA’daki Başarısının Nedenleri: Türkiye İçin Alınacak Dersler”, Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi EFMED , Cilt:3, Sayı:2. 238- 248
  • GÜZEL, Abdurrahman 2005 , “Türkçe Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Dört Yıllık Lisans Programı” Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi, Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları Ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, 22-23-24 Eylül. 305-310
  • http.//www.fedu.metu.edu.tr/documents/faaliyetraporu_2006.doc-
  • http://www.atauni.edu.tr/#standart=kazim-karabekir-egitim-fakultesi~vizyon
  • KAVCAR, Cahit 2002 , Cumhuriyet Döneminde Dal Öğretmeni Yetiştirme, Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, yıl: 2002, cilt:35, sayı:1-2 1-14
  • MÜFTÜOĞLU, Ferruh 2004 , Maarif Meseleleri, Felsefi Esaslar-Tarihi Perspektif-Mevcut Durum ve Aykırı Çözüm Teklifleri , İstanbul: Ötüken Neşriyat A.Ş.
  • ÖZBAY, Murat 2005 , “Türkçe Eğitimi Bölümleri İçin Lisans Programı Önerisi”, Türkiye’de Öğretmen Yetiştirmenin Tarihçesi, Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları Ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, 22-23-24 Eylül 2005. 311-334
  • YAĞMUR, Kutlay 2010 , “Türkçe Ders Kitaplarının Üst Düzey Bilişsel Becerileri Geliştirme Yeterliliği”, Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri Ed. Hakan Ülper , Pegem Akademi.
There are 12 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Muhsine Börekçi This is me

Publication Date September 25, 2022
Published in Issue Year 2013 Volume: 4 Issue: 23

Cite

APA Börekçi, M. (2022). Bir Bilim Alanı Olarak Türkçe ve Türkçe Eğitimi. Düşünce Dünyasında Türkiz, 4(23), 121-130.