ANGELA, M. F. 2001 , SoapsandSuspicious Activity: DramaticExperiences in British Classroom. Journal of Adolescent&AdultLiteracy, V.45.
AKOĞUZ, Mete 2002 , İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Yaratıcı Dramanın Etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
ATAMAN, Ayşegül vd. 2001 , Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Plânı. Ankara: Nobel Yayınları.
BAŞ, Hacer Zehra 2002 , Drama Yöntemiyle Türkçe Eğitimi. 1. Basım Yayın Yeri Yok: Uzerler Matbaacılık.
CEMALOĞLU, Necati 2001 , İlkokuma Yazma Öğretimi. Ankara: Nobel Yayınları.
COŞKUN, Eyüp 2007 , Geçmişten Günümüze Türkçe Öğretiminin Gelişimi. Editörler: Ahmet Kırkkılıç ve Hayati Akyol , İlköğretimde Türkçe Öğretimi; Ankara: Pegem A Yay., 1-12.
GÜRGEN, İbrahim. 2008 , Türkçe Öğretimi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
KARASAR, Niyazi 2000 , Bilimsel Araştırma Yöntemi -Kavramlar, İlkeler, Teknikler-. Ankara: Nobel Yayınevi.
KANTEMİR, Enise 1995 , Yazılı ve Sözlü Anlatım. Ankara: Engin Yayınevi.
KARA, Ömer Tuğrul 2000 , Türkçe Öğretiminde Yaratıcı Drama. Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Erzurum.
KAVCAR, Cavit, OĞUZKAN, Ferhan ve SEVER, Sedat. 1995 . Türkçe Öğretimi. Ankara: Engin Yayınları
KESKİNKILIÇ, Kadir 2002 , İlkokuma Yazma Öğretimi. Ankara: Nobel Yayınları
KÖKLÜ, Serhat 2003 , Türkçe Öğretiminde 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerine Dinlediğini Anlama Davranışının Kazandırılmasına Dramatizasyonun Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
MADEN, Sedat 2010 , Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Gerekliliği,TÜBAR-XXVII-Bahar, 503- 519.
MEB 2005 “Temel Eğitim Okulları Türkçe Eğitim Programı”, Tebliğler Dergisi, 2098; Ankara, 327–356.
SAN, İnci 1996 . Yaratıcılığı Geliştiren Bir Yöntem ve Yaratıcı Bireyi Yetiştiren Bir Disiplin: Eğitsel Yaratıcı Drama. Yeni Türkiye Dergisi, 2 7 , 148-161.
SEVER, Sedat. 2000 , Türkçe Öğretimi ve Tam Öğrenme. Ankara: Anı Yayıncılık.
TAŞER, Suat 1995 , Örneklerle Konuşma Eğitimi 5. Baskı . İstanbul: Papirus Yayınları.
ÜNSAL, Bilsen. 2005 , İlköğretim İkinci Kademe 6, 7, 8. Sınıflar Türkçe Dersinde Drama Yönteminin Çocukların Dil ve Anlatım Becerilerine Katkısı, Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
YALÇIN, Alemdar. 2002 , Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Ankara: Akçağ Yayınları.
YANGIN, Banu. 1999 , İlköğretimde Türkçe Öğretimi. Ankara: MEB Yayınları
YAZKAN, Mustafa 2000 , İlköğretim Okullarının I. Kademesinde Dinlediğini Anlama Davranışının Kazandırılmasına Dramatizasyonun Etkisi, Yüksek Lisan Tezi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Year 2014,
Volume: 5 Issue: 29, 105 - 116, 25.09.2022
ANGELA, M. F. 2001 , SoapsandSuspicious Activity: DramaticExperiences in British Classroom. Journal of Adolescent&AdultLiteracy, V.45.
AKOĞUZ, Mete 2002 , İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Yaratıcı Dramanın Etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
ATAMAN, Ayşegül vd. 2001 , Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Plânı. Ankara: Nobel Yayınları.
BAŞ, Hacer Zehra 2002 , Drama Yöntemiyle Türkçe Eğitimi. 1. Basım Yayın Yeri Yok: Uzerler Matbaacılık.
CEMALOĞLU, Necati 2001 , İlkokuma Yazma Öğretimi. Ankara: Nobel Yayınları.
COŞKUN, Eyüp 2007 , Geçmişten Günümüze Türkçe Öğretiminin Gelişimi. Editörler: Ahmet Kırkkılıç ve Hayati Akyol , İlköğretimde Türkçe Öğretimi; Ankara: Pegem A Yay., 1-12.
GÜRGEN, İbrahim. 2008 , Türkçe Öğretimi. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
KARASAR, Niyazi 2000 , Bilimsel Araştırma Yöntemi -Kavramlar, İlkeler, Teknikler-. Ankara: Nobel Yayınevi.
KANTEMİR, Enise 1995 , Yazılı ve Sözlü Anlatım. Ankara: Engin Yayınevi.
KARA, Ömer Tuğrul 2000 , Türkçe Öğretiminde Yaratıcı Drama. Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Erzurum.
KAVCAR, Cavit, OĞUZKAN, Ferhan ve SEVER, Sedat. 1995 . Türkçe Öğretimi. Ankara: Engin Yayınları
KESKİNKILIÇ, Kadir 2002 , İlkokuma Yazma Öğretimi. Ankara: Nobel Yayınları
KÖKLÜ, Serhat 2003 , Türkçe Öğretiminde 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerine Dinlediğini Anlama Davranışının Kazandırılmasına Dramatizasyonun Etkisi, Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
MADEN, Sedat 2010 , Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Gerekliliği,TÜBAR-XXVII-Bahar, 503- 519.
MEB 2005 “Temel Eğitim Okulları Türkçe Eğitim Programı”, Tebliğler Dergisi, 2098; Ankara, 327–356.
SAN, İnci 1996 . Yaratıcılığı Geliştiren Bir Yöntem ve Yaratıcı Bireyi Yetiştiren Bir Disiplin: Eğitsel Yaratıcı Drama. Yeni Türkiye Dergisi, 2 7 , 148-161.
SEVER, Sedat. 2000 , Türkçe Öğretimi ve Tam Öğrenme. Ankara: Anı Yayıncılık.
TAŞER, Suat 1995 , Örneklerle Konuşma Eğitimi 5. Baskı . İstanbul: Papirus Yayınları.
ÜNSAL, Bilsen. 2005 , İlköğretim İkinci Kademe 6, 7, 8. Sınıflar Türkçe Dersinde Drama Yönteminin Çocukların Dil ve Anlatım Becerilerine Katkısı, Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
YALÇIN, Alemdar. 2002 , Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Ankara: Akçağ Yayınları.
YANGIN, Banu. 1999 , İlköğretimde Türkçe Öğretimi. Ankara: MEB Yayınları
YAZKAN, Mustafa 2000 , İlköğretim Okullarının I. Kademesinde Dinlediğini Anlama Davranışının Kazandırılmasına Dramatizasyonun Etkisi, Yüksek Lisan Tezi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Kara, Ö. T., & Gün, M. (2022). Ortaokul Türkçe Dersinde Dinleme Eğitiminde Drama Yönteminin Kullanılması Ve Bir Uygulama Örneği. Düşünce Dünyasında Türkiz, 5(29), 105-116.