Research Article
BibTex RIS Cite

İşletmelerde Metafor Kavramı ve Önemi: Yöneticilerin Stratejik İletişim ve Paylaşım Araçları Olarak Metaforlar ve Etkin Kullanım Yolları

Year 2010, Volume: 2 Issue: 2, 61 - 74, 01.06.2010

Abstract

İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI

Year 2010, Volume: 2 Issue: 2, 61 - 74, 01.06.2010

Abstract

Bu çalışma metafor kavramının genel bir analizi ile işletmelerde metaforların iletişim ve paylaşım sürecindeki kilit rolünü konu edinmektedir. Çalışmanın amacı reklam, halkla ilişkiler, motivasyon, misyon/vizyon ya da projeler gibi çok farklı konu ya da alanlarda yöneticilerin stratejik birer iletişim ve paylaşım aracı olarak metaforların önemini vurgulamak, ve ayrıca etkin metafor geliştirme ve kullanım yollarını ortaya koyabilmektir. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Hulusi Doğan This is me

Engin Üngüren This is me

Publication Date June 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Doğan, H., & Üngüren, E. (2010). İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 2(2), 61-74.
AMA Doğan H, Üngüren E. İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. June 2010;2(2):61-74.
Chicago Doğan, Hulusi, and Engin Üngüren. “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 2, no. 2 (June 2010): 61-74.
EndNote Doğan H, Üngüren E (June 1, 2010) İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 2 2 61–74.
IEEE H. Doğan and E. Üngüren, “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 61–74, 2010.
ISNAD Doğan, Hulusi - Üngüren, Engin. “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 2/2 (June 2010), 61-74.
JAMA Doğan H, Üngüren E. İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;2:61–74.
MLA Doğan, Hulusi and Engin Üngüren. “İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, 2010, pp. 61-74.
Vancouver Doğan H, Üngüren E. İŞLETMELERDE METAFOR KAVRAMI VE ÖNEMİ: YÖNETİCİLERİN STRATEJİK İLETİŞİM VE PAYLAŞIM ARAÇLARI OLARAK METAFORLAR VE ETKİN KULLANIM YOLLARI. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;2(2):61-74.