Research Article
BibTex RIS Cite

Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma

Year 2012, Volume: 4 Issue: 2, 89 - 97, 01.06.2012

Abstract

Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma

Year 2012, Volume: 4 Issue: 2, 89 - 97, 01.06.2012

Abstract

Satış sektöründe motivasyonun amacı, satış temsilcilerinin yaptıkları işlere karşı daha istekli davranmalarını sağlamak ve onları satış amaçlarına ulaşmada daha gönüllü olmaya ve daha fazla gayret harcamaya sevk etmektir. Bu nedenle örgütlerde motivasyonu özendirici çeşitli araçlar kullanılmaktadır. Birçok araştırma ile geçerliliği genelde kabul edilen motivasyon özendirici araçlar ekonomik, psikososyal ve örgütsel-yönetsel olmak üzere üç grupta incelenmektedir. Bu bağlamda, mevcut çalışma bu motivasyon özendirici araçların tıbbi satış temsilcilerinin performansına olan etkilerini incelemektedir. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Süleyman Barutçu This is me

Seçkin Sezgin

Publication Date June 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Barutçu, S., & Sezgin, S. (2012). Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 4(2), 89-97.
AMA Barutçu S, Sezgin S. Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. June 2012;4(2):89-97.
Chicago Barutçu, Süleyman, and Seçkin Sezgin. “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları Ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4, no. 2 (June 2012): 89-97.
EndNote Barutçu S, Sezgin S (June 1, 2012) Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 2 89–97.
IEEE S. Barutçu and S. Sezgin, “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 89–97, 2012.
ISNAD Barutçu, Süleyman - Sezgin, Seçkin. “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları Ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4/2 (June 2012), 89-97.
JAMA Barutçu S, Sezgin S. Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4:89–97.
MLA Barutçu, Süleyman and Seçkin Sezgin. “Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları Ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 2, 2012, pp. 89-97.
Vancouver Barutçu S, Sezgin S. Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri: Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4(2):89-97.