Research Article
BibTex RIS Cite

Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya'da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma

Year 2012, Volume: 4 Issue: 3, 93 - 110, 01.09.2012

Abstract

Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya'da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma

Year 2012, Volume: 4 Issue: 3, 93 - 110, 01.09.2012

Abstract

Günümüz ve geleceğin işletmeleri klasik yönetim yaklaşımlarından ziyade modern yönetim yaklaşımlarının uygulandığı, işletme faaliyetlerinin proaktif bir yaklaşımla sürdürüldüğü, değişim ve yeniliğin sürekli olarak takip edildiği, yeniliğin fark yaratacak bir sonuç elde edecek şekilde uygulandığı ve bunların tamamının paylaşılan bir vizyon ışığında güçlü bir örgüt kültürü ile birleştirildiği faaliyetlerle başarılı olabilirler. Ağır rekabet koşullarının yaşandığı iş hayatında işletmeler sundukları ürün ve hizmetlerindeki kalite ve farklılıklar yanı sıra işletme yapısında, yönetim anlayışında, işletmenin iç ve dış çevresini ilgilendiren tüm süreçlerinde işletmeler açısından oldukça önemli, modern bir yönetim yaklaşımı olan yenilik yönetimini uygulayarak, yenilikçiliği bir işletme kültürü haline getirerek sürdürülebilir başarıyı elde edebilir ve rekabette üstünlük sağlayabilirler. İşletmeler için büyük öneme sahip yenilik yönetiminin otel işletmelerindeki uygulamalarını belirlemeyi amaçlayan bu araştırmanın bulguları Alanya’ da faaliyette bulunan beş ve dört yıldızlı otel işletmelerinde yenilik yönetiminin uygulandığını ortaya koymuştur.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yasemin Tekin This is me

Ufuk Durna This is me

Publication Date September 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 4 Issue: 3

Cite

APA Tekin, Y., & Durna, U. (2012). Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 4(3), 93-110.
AMA Tekin Y, Durna U. Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. September 2012;4(3):93-110.
Chicago Tekin, Yasemin, and Ufuk Durna. “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş Ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4, no. 3 (September 2012): 93-110.
EndNote Tekin Y, Durna U (September 1, 2012) Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 3 93–110.
IEEE Y. Tekin and U. Durna, “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 3, pp. 93–110, 2012.
ISNAD Tekin, Yasemin - Durna, Ufuk. “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş Ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4/3 (September 2012), 93-110.
JAMA Tekin Y, Durna U. Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4:93–110.
MLA Tekin, Yasemin and Ufuk Durna. “Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş Ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 3, 2012, pp. 93-110.
Vancouver Tekin Y, Durna U. Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi Uygulamaları Alanya’da Beş ve Dört Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2012;4(3):93-110.