BibTex RIS Cite

Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği

Year 2014, Volume: 6 Issue: 3, - , 20.03.2016

Abstract

Bilgi ve iletişim teknolojilerinin son yirmi yıl içerisinde çok hızlı geliştiğini görmekteyiz. İnternet hizmetleri ve diğer bilgi hizmetlerine paralel olarak hızla gelişen mobil teknolojilerle beraber mobil cihazlar hayatımıza girdiğinden beri mobil iletişim servisleri de tüketicilerin ihtiyaçlarına hizmet eden büyük bir sektör haline gelmiştir. Mobil iletişim operatörlerinin sundukları mobil hizmetlerin pazarlamasına ilişkin faaliyetleri hizmet pazarlaması içerisinde değerlendirebiliriz. Ancak bu yeni hizmet türü teknolojik olarak sürekli değişimin ve gelişmenin yaşandığı, son derece dinamik bir hizmet olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu Çalışmada mobil iletişim hizmetlerindeki yeniliklerin özellikleri ve mobil kullanıcıların bu yeniliklere ilişkin ilgileri incelenmekte, mobil servislerde öne çıkan yenilikler ve operatörlerin bu yeniliklerin başarılı şekilde benimsenmesine ne gibi etkileri olduğu üzerinde durulmaktadır. Araştırmanın verilerinin incelenmesinde, frekans, yüzde dağılımlarının ele alınması, t ve F testleri gibi temel istatistiksel testlerden yararlanılmıştır. Araştırmada katılımcıların gelir durumları ile mobil iletişim giderleri arasında anlamlı farklılıklara rastlanmıştır

Year 2014, Volume: 6 Issue: 3, - , 20.03.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Recep Çiçek

Publication Date March 20, 2016
Published in Issue Year 2014 Volume: 6 Issue: 3

Cite

APA Çiçek, R. (2016). Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 6(3).
AMA Çiçek R. Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. March 2016;6(3).
Chicago Çiçek, Recep. “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler Ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6, no. 3 (March 2016).
EndNote Çiçek R (March 1, 2016) Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6 3
IEEE R. Çiçek, “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 3, 2016.
ISNAD Çiçek, Recep. “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler Ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6/3 (March 2016).
JAMA Çiçek R. Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;6.
MLA Çiçek, Recep. “Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler Ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 3, 2016.
Vancouver Çiçek R. Mobil İletişim Hizmetlerinde Sunulan Yenilikler ve Bu Yeniliklere İlişkin Tüketici İlgisi: Niğde Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;6(3).