BibTex RIS Cite

AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması

Year 2014, Volume: 6 Issue: 3, - , 20.03.2016

Abstract

Perakende sektörü, tüketici ile ürünün karşılaştığı noktadır ve satın alma kararı bu aşamada verilmektedir. Alış Veriş Merkezleri (AVM) ise, tüketiciler ile ürünlerin karşılaşması için tasarlanmış alanlardır. Bu çalışma, AVM’lerin tüketicinin satın alma kararını etkileyip etkilemediğinin tespiti, eğer bir etki söz konusu ise, satın alma karar sürecini hangi faktörler aracılığıyla etkilediğinin anlaşılması için Isparta ili IYAŞ AVM önünde ve çarşı merkezde olmak üzere toplam 200 kişiye anket uygulaması gerçekleştirilmiştir. Elde edilen veriler analiz edilerek alışveriş merkezlerinin tüketici davranışlarına etkisi tespit edilmeye çalışılmıştır

Year 2014, Volume: 6 Issue: 3, - , 20.03.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Zafer Yıldız This is me

Ömer Akçayır

Publication Date March 20, 2016
Published in Issue Year 2014 Volume: 6 Issue: 3

Cite

APA Yıldız, Z., & Akçayır, Ö. (2016). AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 6(3).
AMA Yıldız Z, Akçayır Ö. AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. March 2016;6(3).
Chicago Yıldız, Zafer, and Ömer Akçayır. “AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6, no. 3 (March 2016).
EndNote Yıldız Z, Akçayır Ö (March 1, 2016) AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6 3
IEEE Z. Yıldız and Ö. Akçayır, “AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması”, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 3, 2016.
ISNAD Yıldız, Zafer - Akçayır, Ömer. “AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 6/3 (March 2016).
JAMA Yıldız Z, Akçayır Ö. AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;6.
MLA Yıldız, Zafer and Ömer Akçayır. “AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması”. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 3, 2016.
Vancouver Yıldız Z, Akçayır Ö. AVM’lerin Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Saha Çalışması. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi. 2016;6(3).