Adıgüzel, H. Ö. (1993). Oyun ve yaratıcı drama ilişkisi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara: Ankara Üniversitesi
Adıgüzel, H. Ö. (1999). Türk eğitim sisteminde yaratıcı drama öğretmeni yetiştirme sorunsalı. 8.Ulusa! Eğitim Bilimleri Kongresi, KATÜ, Trabzon.
Adıgüzel, H. Ö. (2002). Eğitim bilimlerinde ve sanat eğiti minde yöntem, disiplin ve sanatsal boyutlarıyla yaratıcı drama. İL Eğitim Bilimleri Kongresi. Yakın Doğu Üniversitesi: KKTC, 23-26 Ekim.
Adıgüzel, H. Ö. (2006). Eğitimde Yaratıcı Drama (baskıda). Ankara: Natürel Yayınları.
Akar, R. (2000). Temel eğitimin ikinci aşamasında drama yöntemi ile türkçe öğretimi: Dorothy Heathcote'ım Uzman Rolü Yaklaşımı'. Yayınlanmamış doktora tezi. Adana: Çukurova Üniversitesi.
Boal, A. (1996). Ezilenlerin Tiyatrosu (Çev: Semih Çelenk) İzmir: Etki Yayınları,.
Boal, A. (2003a). Ezilenlerin Tiyatrosu (Çev.: Necdet Hasgül), İstanbul: Boğaziçi Üniversitesi Yayınları,
Boal, A. (2003b). Oyuncular ve Oyuncu Olmayanlar İçin Oyunlar (Çev.: B. Ataman, Ö.Öztürk, K.Rızvanoğlu).
Bowell P. ve Heap, S. B. (2001). Planning Process Drama, Londra: David Fulton Publishers,.
Demirel, Ö. (1999). Planlamadan Değerlendirmeye Öğretme Sanatı, Ankara: Pegem A Yayınları
Kuyumcu, N., Ioagna L. (2001). Haydi Çocuklar Sahneye, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları
Pollisini, J.K. (1994). The Creative Drama Book; Three Aproaches, New Orleans: Ancli Orage Pers.
Sağlam, T. (1997). Eğitimde drama ve türk çocuklarının ritüel nitelikli oyunlarının eğitimde dramada kul lanımı. Yayımlanmamış doktora tezi, Ankara: Ankara Üniversitesi.
San, İ. (1990). Eğitimde yaratıcı drama. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 23, 2, 573-582.
Senemoğlu, N. (1997) Gelişim Öğrenme ve Öğretim Kuramdan Uygulamaya. Ankara: Ertem Matbaacılık.
The Relationship Between the Learning Based on Experiences, Creative Drama and Process Drama
Year 2006,
Volume: 1 Issue: 1, 31 - 38, 01.06.2006
Adıgüzel, H. Ö. (1993). Oyun ve yaratıcı drama ilişkisi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara: Ankara Üniversitesi
Adıgüzel, H. Ö. (1999). Türk eğitim sisteminde yaratıcı drama öğretmeni yetiştirme sorunsalı. 8.Ulusa! Eğitim Bilimleri Kongresi, KATÜ, Trabzon.
Adıgüzel, H. Ö. (2002). Eğitim bilimlerinde ve sanat eğiti minde yöntem, disiplin ve sanatsal boyutlarıyla yaratıcı drama. İL Eğitim Bilimleri Kongresi. Yakın Doğu Üniversitesi: KKTC, 23-26 Ekim.
Adıgüzel, H. Ö. (2006). Eğitimde Yaratıcı Drama (baskıda). Ankara: Natürel Yayınları.
Akar, R. (2000). Temel eğitimin ikinci aşamasında drama yöntemi ile türkçe öğretimi: Dorothy Heathcote'ım Uzman Rolü Yaklaşımı'. Yayınlanmamış doktora tezi. Adana: Çukurova Üniversitesi.
Boal, A. (1996). Ezilenlerin Tiyatrosu (Çev: Semih Çelenk) İzmir: Etki Yayınları,.
Boal, A. (2003a). Ezilenlerin Tiyatrosu (Çev.: Necdet Hasgül), İstanbul: Boğaziçi Üniversitesi Yayınları,
Boal, A. (2003b). Oyuncular ve Oyuncu Olmayanlar İçin Oyunlar (Çev.: B. Ataman, Ö.Öztürk, K.Rızvanoğlu).
Bowell P. ve Heap, S. B. (2001). Planning Process Drama, Londra: David Fulton Publishers,.
Demirel, Ö. (1999). Planlamadan Değerlendirmeye Öğretme Sanatı, Ankara: Pegem A Yayınları
Kuyumcu, N., Ioagna L. (2001). Haydi Çocuklar Sahneye, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları
Pollisini, J.K. (1994). The Creative Drama Book; Three Aproaches, New Orleans: Ancli Orage Pers.
Sağlam, T. (1997). Eğitimde drama ve türk çocuklarının ritüel nitelikli oyunlarının eğitimde dramada kul lanımı. Yayımlanmamış doktora tezi, Ankara: Ankara Üniversitesi.
San, İ. (1990). Eğitimde yaratıcı drama. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 23, 2, 573-582.
Senemoğlu, N. (1997) Gelişim Öğrenme ve Öğretim Kuramdan Uygulamaya. Ankara: Ertem Matbaacılık.