Review
BibTex RIS Cite

Adlandırmayı Değiştirmeyelim

Year 2008, Volume: 1 Issue: 5, 103 - 114, 01.06.2008

Abstract

Tiyatro ile yaratıcı drama arasında belirgin ayrımlar vardır. Tiyatro seyircisiz olmaz. Tam bir yaratıcı drama çalışması izleyicisiz oluşur. Yaratıcı dramada pedagoji en belirgin, başat, içkin bileşendir. Her iki alanda aydınlık, kültürlü, düşünen ve sorgulayan kişiler yetiştirmeyi hedef olarak ele alırlarsa da tiyatro bir sanat dalıdır, yaratıcı drama ise eğitimbilimi alanına girer, sanat eğitiminin önemli bir bölümüdür.

References

  • Linck, Dieter, Jurke Volker: “Editorial” Zeitschrift für Theaterpaedagogik, Cilt 29, sayı 51, s. 3-5
  • theaterundschule@kjtz.de Tiyatro Pedagojisi Dergisi, sayı 52, Hannover 2008, s. 58-60
  • San, İnci. “Tiyatroya Rağmen Yaratıcı Drama”, Çağdaş Drama Demeği,Yaratıcı Drama Dergisi,Cilt 1, Sayı 1, 2006, s. 5-13
Year 2008, Volume: 1 Issue: 5, 103 - 114, 01.06.2008

Abstract

References

  • Linck, Dieter, Jurke Volker: “Editorial” Zeitschrift für Theaterpaedagogik, Cilt 29, sayı 51, s. 3-5
  • theaterundschule@kjtz.de Tiyatro Pedagojisi Dergisi, sayı 52, Hannover 2008, s. 58-60
  • San, İnci. “Tiyatroya Rağmen Yaratıcı Drama”, Çağdaş Drama Demeği,Yaratıcı Drama Dergisi,Cilt 1, Sayı 1, 2006, s. 5-13
There are 3 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Compilation
Authors

İnci San This is me

Publication Date June 1, 2008
Published in Issue Year 2008 Volume: 1 Issue: 5

Cite

APA San, İ. (2008). Adlandırmayı Değiştirmeyelim. Yaratıcı Drama Dergisi, 1(5), 103-114.