On yıldan bu yana polislerin katıldığı hizmetiçi eğitimler, değişik yaratıcı drama çalışmalarıyla devam etmiştir. Polis eğitiminde; hem kendi bireysel birikimlerinden sürekli yararlanmak, hem de gerektiğinde bu birikimi “canlandırarak” başkalarıyla paylaşmak kendiliğinden yer alabilir. 24 saat halkla birlikte olan ve her yurttaşa örnek davranma sorumluluğunu taşıyan polislerin, kendilerine ilişkin bilişsel, duyuşsal ve bedensel farkındalık düzeyi önemli görülmektedir. Bu farkındalık, polislerin başkalarıyla kurdukları iletişimin niteliğini doğrudan etkileyebilir. Polislerin hizmetiçi eğitiminde değişik başlıklarla sürdürülen etkinliklerin, yaratıcı drama ve örtük programla doğrudan ilişkili olduğu düşünülmektedir. Türkiye’de pek çok kurum ya da kuruluşla yapılan işbirliğinde olduğu gibi; topluma örnek olan yurttaş polislerin yetiştirilmesinde yaratıcı dramayla sürdürülen birliktelikten, istenilen yeterlikte ve keyifli yaşantılar doğabilir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Compilation |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2008 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 1 Issue: 5 |
Creative Drama Journal by Cagdas Drama Derneği is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International