PDF Zotero Mendeley EndNote BibTex Cite

-

Year 2015, Volume 13, Issue 1, 418 - 440, 01.04.2015

Abstract

-

BASIC DETERMINANTS CORPORATE IMAGE: SAMPLE OF POLICE ORGANIZATIONSTAKEHOLDER SURVEY

Year 2015, Volume 13, Issue 1, 418 - 440, 01.04.2015

Abstract

Aim of this study in the context of Corporate Image Management and corporate appearance, corporate communications, corporate image and perceived dimensions of corporate behavior within the scope of the determination of the main determinants in shaping the image of the institution and how these dimensions have been identified as effective to reveal that. In this context, research, corporate image Malatya City Police Department employees for internal stakeholders' perceptions of a sample of 200 police employees were examined and interviewed in this study. The package programme of SPSS 19.0 was used in analyzing the data and in order to reveal relations among variables, the factor analysis, correlation and multiple regression analysis was benefited from. As a result of these search, that there is a positive perception of corporate image of the police employees, but the number of these suggestions have been made in terms of ensuring that more positive perceptions.

KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ

Year 2015, Volume 13, Issue 1, 418 - 440, 01.04.2015

Abstract

Bu araştırmanın amacı; Kurumsal İmajın, kurumsal görünüm, kurumsal iletişim, kurumsal davranış ve algılanan kurum imajı boyutları kapsamında ortaya çıkan temel belirleyicilerin saptanması ve bu boyutların kurum imajının şekillendirilmesinde ne denli etkili olduğunun ortaya konulması olarak tespit edilmiştir. Bu çerçevede araştırmada, Malatya İl Emniyet Müdürlüğü çalışanları örnekleminde iç paydaşların kurum imajına yönelik algıları incelenmiş ve araştırma kapsamında 200 emniyet teşkilatı çalışanı ile görüşülmüştür. Verilerin analizinde SPSS 19.0 paket programı kullanılmış ve değişkenler arasındaki ilişkileri belirlemek için, faktör analizi, korelasyon ve çoklu regresyon analizlerinden yararlanılmıştır. Araştırma neticesinde; emniyet teşkilatı çalışanlarının kurumsal imaj algılarının olumlu yönde olduğu belirlenmiş olmakla birlikte, bu algılarının daha olumlu yönde olmasının sağlanması bakımından birtakım önerilerde bulunulmuştur.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Sefa ÇETİN This is me


Mehmet Ali TEKİNER This is me

Publication Date April 1, 2015
Published in Issue Year 2015, Volume 13, Issue 1

Cite

Bibtex @ { yead234386, journal = {Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, issn = {2148-029X}, eissn = {2148-029X}, address = {}, publisher = {Bandirma Onyedi Eylul University}, year = {2015}, volume = {13}, pages = {418 - 440}, doi = {10.11611/JMER536}, title = {KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ}, key = {cite}, author = {Çetin, Sefa and Tekiner, Mehmet Ali} }
APA Çetin, S. & Tekiner, M. A. (2015). KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ . Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , 13 (1) , 418-440 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/yead/issue/21806/234386
MLA Çetin, S. , Tekiner, M. A. "KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ" . Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 13 (2015 ): 418-440 <https://dergipark.org.tr/en/pub/yead/issue/21806/234386>
Chicago Çetin, S. , Tekiner, M. A. "KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ". Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 13 (2015 ): 418-440
RIS TY - JOUR T1 - KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ AU - Sefa Çetin , Mehmet Ali Tekiner Y1 - 2015 PY - 2015 N1 - DO - T2 - Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 418 EP - 440 VL - 13 IS - 1 SN - 2148-029X-2148-029X M3 - UR - Y2 - 2021 ER -
EndNote %0 Journal of Management and Economics Research KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ %A Sefa Çetin , Mehmet Ali Tekiner %T KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ %D 2015 %J Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi %P 2148-029X-2148-029X %V 13 %N 1 %R %U
ISNAD Çetin, Sefa , Tekiner, Mehmet Ali . "KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ". Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 13 / 1 (April 2015): 418-440 .
AMA Çetin S. , Tekiner M. A. KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2015; 13(1): 418-440.
Vancouver Çetin S. , Tekiner M. A. KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi. 2015; 13(1): 418-440.
IEEE S. Çetin and M. A. Tekiner , "KURUMSAL İMAJIN TEMEL BELİRLEYİCİLERİ: EMNİYET TEŞKİLATI ÖRNEKLEMİ İÇ PAYDAŞ ANKETİ", Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 418-440, Apr. 2015, doi:10.11611/JMER536