Kalite kavramı müşteri
hizmetini özümsemeyi ve odaklanmayı dayalı olarak önemini sürdürmektedir.
Müşteri ihtiyaçlarını tutarlı ve makul şekilde karşılayabilen işletmeler,
rakiplerine göre müşterileriyle daha güçlü ilişkiler geliştirmektedir. Bu
nedenle, işletmeler müşterilerin hak ettiği en iyi hizmeti sunmalıdır. Bir
tekstil fabrikasında gerçekleştirilen bu çalışmada, yapılmış olan bir
iyileştirme çalışmasından önceki ve iyileştirme çalışmasından sonraki saptanan
ve karşılaşabilecek hataları ölçen risk öncelik sayıları hesaplanmıştır. Hata
türü ve etkileri analizi uygulamasında, hata nedenlerini araştırmak üzere bir
karar takımı oluşturulmuştur. Ardından, hata türü ve etkileri analizi
uygulanmış olup süreçte meydana gelen kritik potansiyel hata türleri
önceliklendirilmiştir. Son olarak, iyileştirme ardından, bulgulara ilişkin
öneriler tartışılmıştır.
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 30, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Volume: 16 Issue: 2 |