Book Review
BibTex RIS Cite

Yeni Medya: Kullanıcının Yükselişi

Year 2019, Issue: 6, 76 - 80, 27.12.2019

Abstract

1920’li yıllarda yapılan kitle iletişim araştırmalarında izleyilerin medyanın etkisinde kalan pasif tutumları vurgulanmıştır. Hipodermik iğne teorisiyle Harold Laswell, medya tarafından düşünce ve davranış biçimlerinin insanlara enjekte edildiği görüşünü savunmuştur. Bu dönemlerde, seçimler ile ilgili olarak medyanın etkisini inceleyen kimi araştırmalarda ise, medyanın zannedildiği kadar etkili olmadığı sonucuna ulaşılmıştır; ancak yine de medyanın insanlar üzerindeki etkisi tamamen yadsınmamıştır

Year 2019, Issue: 6, 76 - 80, 27.12.2019

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Book Review
Authors

Bahar Kayıhan This is me 0000-0001-5196-4350

Publication Date December 27, 2019
Submission Date August 22, 2019
Published in Issue Year 2019 Issue: 6

Cite

APA Kayıhan, B. (2019). Yeni Medya: Kullanıcının Yükselişi. Yeni Medya, 2019(6), 76-80.