Küreselleşmenin yaşandığı günümüz ekonomi dünyasında rekabet üstünlüğü sağlayanlar iletişim ve bilgi teknolojilerini yoğun olarak kullanan kesimlerdir. Bilgi ve iletişim teknolojilerinde meydana gelen hızlı gelişmeler sonucunda ise, yeni bir ticaret şekli olan e-ticaret giderek yaygınlaşma eğilimi içerisindedir. Bu çalışmanın amacı ekonomik ve sosyal alanda bir çok değişim yaratabilme imkanına sahip olan e-ticaret gerçeğinin ana hatlarıyla incelenmesi ve bankacılık sektörünün e-ticaretteki gelişmeye nasıl bir tepki verdiğinin ortaya konulmasıdır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Ekonomi |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2001 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ocak 2001 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 17 Sayı: 1 |
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.