Hizmet sektörünün hızla gelişip, ekonomide önemli bir paya sahip olması, üretim işletmelerinde uygulanan toplam kalite kavramının hizmet işletmelerinde de gündeme gelmesine neden olmuştur.
Ulaşım, ticaret, iletişim, sağlık, eğitim, bankacılık ve sigortacılık gibi pek çok alanı içeren hizmet sektöründe toplam kalite yönetimi ve ona paralel olarak ISO 9000 kalite standartlarına sahip olma faaliyetleri hız kazanmaya başlamıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Finans |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2000 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ocak 2000 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 16 Sayı: 1 |
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.