Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

Yıl 1993, Cilt: 11 Sayı: 1, 25 - 33, 30.06.1993

Öz

Bu makalenin amacı son yıllarda kalite çevrelerince tartışılan ve birçok ülkede uygulanmakta olan Toplam Kalite Yönetimi (Total Ouality Marıagement) kavramına bir açıklık getirmektir. Toplam Kalite Yönetimi'nin özellikleri ve yönetim anlayışında gerektirdiği değişikdikler bu makalenin ana temasını oluşturmaktadır.

Kaynakça

  • H. Gitlow, S. Gitlow, A. Oppenheim, R. Oppenheim: Tools and Methods for the Improvement of Ouality, Irwin, 1989.
  • J. E. Ross; Total Quality Management, St. Luice Press, 1993.
  • W. J. Latzko: "Total Ouality Managernent in Service Industrics", ASOC 44t l1 Annual Quality Congress Transactions, San Francisco, 14·16 May 1990, pp. 535·540.
  • J. Jurarı; "Strategies for World· Class QU<1J1İty", Quality Progress, March 1991, pp. 81·85.
  • W.E. Dernirıg: Out of Crtsls, MIT, Center for Advanced Engineering Study, 1986.
  • M. Walton: The Deming Maııagement Method, Putnam Publishing,1986.
  • K. Ishikawa: What is Total Quallty Control: The Japanese Way,Prentice Hall, N.J., 1985.
  • F. Feigenbaum: Total Quality Control, Mc Graw - Hill, 1991.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Erhan Mergen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 1993
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 1993
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993 Cilt: 11 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Mergen, E. (1993). TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(1), 25-33.

88x31.png
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.