Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÜRÜN KALİTESİNİ ALGILAMADA FİYAT ve MARKA ETKİSİNİN İKİ ETMENLİ DENEY TASARIMIYLA İNCELENMESİ

Yıl 1993, Cilt: 11 Sayı: 1, 197 - 202, 30.06.1993

Öz

Bu araştırmada, alıcıların bir ürünü satın alırken, söz konusu ürünün kalitesini algılamalarında fiyatının veya markasının veya her ikisinin birlikte ne düzeyde etkili olduğu uygulamalı bir
biçimde incelenmiştir.

Kaynakça

  • Akshay R. RAO and Kent B. MONROE, "The Effect of Price, Brand Name, and Store Name on Buyers' Perceptions of Product Ouality : An Integrative Review", Journal of Marketing Research, Vol. XXVI (August 1989), pp. 351-357.
  • J. Douglas Mc CONNELL, "The Price- Ouality Relationship in an Experimental Setting", Journal of Marketing Research, 5 (August 1968), pp. 331·334.
  • J. Douglas Mc CONNELL, "Effect of Pricing on Perception of Product Ouality", Journal of Applied Psychology, 52 (August 1968), pp. 300-304.
  • James E. STAFFORD and Ben M. ENIS, "The Price - Ouality Relationship: An Extension", Journal of Marketing Research, Vol. VI (November 1969), pp. 456-458.
  • William B. DODDS, Kent B. MONROE, and DHRUV GREWAL, "Effects of Price, Brand, and Store Information of Buyers' Product Evaluations", Journal of Marketing Research, Vol. XXVIII (August 1991), pp. 307·319.
  • David J. LUOK and Ronald S. RUBIN, Marketing Research (Seventh Edition), Prentice-Hall International, Inc., 1987, pp. 486-490.
  • Douglas C. MONTGEMORY, Design and Analysts of Experiments, Second Edition. John Wiley and Sam, 1984, pp. 192-196.
  • Frank, A. BUCKLESS, Sue Pickard RAVENSCROP, "Contrast Codirıg: A Refinernent of ANOVA in Behavioral Analysis", The Accounting Review, Vol. 65, No. 4, October 1990, pp. 933-945.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesileri
Yazarlar

Embiya Ağaoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 1993
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 1993
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993 Cilt: 11 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ağaoğlu, E. (1993). ÜRÜN KALİTESİNİ ALGILAMADA FİYAT ve MARKA ETKİSİNİN İKİ ETMENLİ DENEY TASARIMIYLA İNCELENMESİ. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(1), 197-202.

88x31.png
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.