Bu çalışmada yaş meyve ve sebzelerin pazarlama faaliyetleri ve toptancı hallerin bu faaliyetler içerisindeki rolü incelenmektedir. Bu ürünlerin üretiminden toplanmasına, tasnif ve ambalajlanmasından depolama ve taşınmasına, pazarlama kanallarından fiyatlandırma ve satışına kadar olan süreçlerinde yaşanan sorunlar ve bunların fiyata yansıması ele alınmaktadır.
Bu amaçla Trabzon ili yaş meyve ve sebze toptancı halinin ticari faaliyetleri ve kapasitesi araştırılmış ve konu ile ilgili anket uygulamasının sonuçları değerlendirilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 1999 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ocak 1999 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Cilt: 15 Sayı: 1 |
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.