Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA

Yıl 1989, Cilt: 7 Sayı: 1, 369 - 380, 30.06.1989

Öz

iletişim araçları arasındaki rekabet, iletişim teknolojisindeki gelişmelere paralelolarak yeni boyutlar kazanmaktadır. Topluma haberlerin ve bilgilerin değişik biçimlerde aktarımı anlamındaki bu rekabet sürecinde, yazılı basının elektronik basın karşısındaki yaşam savaşı, öteki ülkelerde olduğu gibi ülkemizde de gözlenmektedir.
A.B.D.'de hergün gazete okuyan kişilerin oranının 1967 yılında %73 iken, 1983 yılında bu oranın %56'ya düşmesi, yazılı basın aleyhindeki bu rekabetin bir göstergesi olabilir. Pazarlama, basın sektörünün değişen koşulları karşısında, özellikle son yıllarda basın işletmeleri açısından da tartışılan bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır.

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Sevgi Ayşe Öztürk

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 1989
Gönderilme Tarihi 1 Şubat 1989
Yayımlandığı Sayı Yıl 1989 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Öztürk, S. A. (1989). BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1), 369-380.

88x31.png
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.