Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ULUSLARARASI PAZARLAMADA ENFORMASYONUN ROLÜ VE ARAŞTIRMA

Yıl 1989, Cilt: 7 Sayı: 2, 147 - 191, 31.12.1989

Öz

-

Kaynakça

  • E.W. Curıdiff ve M.T. Hilger (1987), Marketing in the International Environment (2. baskı) Englewood Cliffs, N.J.: Prerıtice Halı.
  • S.P. Douglas ve C.S. Craig (1983),International Marketing Research, A.M.A. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Halı.
  • C.M. Kozlu (1986), Uluslararası Pazarlama (2. baskı), Ankara: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, No. 234.
  • V. Terpstra (1987),International Marketing, (4. baskı) Chicago : Dryden Press.
  • E. Wiklund (1986), Intenıational Marketing: Making Exports pay off, New York: McGrav-Hill.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesileri
Yazarlar

Güliz Ger Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 1989
Gönderilme Tarihi 1 Temmuz 1989
Yayımlandığı Sayı Yıl 1989 Cilt: 7 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Ger, G. (1989). ULUSLARARASI PAZARLAMADA ENFORMASYONUN ROLÜ VE ARAŞTIRMA. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(2), 147-191.

88x31.png
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.