ULUSLARARASI PAZARLAMADA ENFORMASYONUN ROLÜ VE ARAŞTIRMA
Yıl 1989,
Cilt: 7 Sayı: 2, 147 - 191, 31.12.1989
Güliz Ger
Kaynakça
- E.W. Curıdiff ve M.T. Hilger (1987), Marketing in the International Environment (2. baskı) Englewood Cliffs, N.J.: Prerıtice Halı.
- S.P. Douglas ve C.S. Craig (1983),International Marketing Research, A.M.A. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Halı.
- C.M. Kozlu (1986), Uluslararası Pazarlama (2. baskı), Ankara: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, No. 234.
- V. Terpstra (1987),International Marketing, (4. baskı) Chicago : Dryden Press.
- E. Wiklund (1986), Intenıational Marketing: Making Exports pay off, New York: McGrav-Hill.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.