Günümüzde bankaların yer almadığı bir ekonomik düzen ve sosyal yaşam düşünmek mümkün değildir. Özellikle serbest piyasa kurallarının hakim olduğu ülkelerde bankaların önemi daha da artmaktadır. ülkemizde bankalar, son yıllarda hızlı bir gelişme süreci içerisine girmiştir. Bu gelişime ayak uydurmakta güçlük çeken bazı bankalar tasfiye olurken, bazı bankalarda el değiştirmek zorunda kalmıştır. Bankalara yönelik bu operasyonlar ister istemez diğer bankalar üzerindeki kuşkuları artırmış, banka müşterilerini tedirgin etmiştir. Oysa bankacılıkta güven esastır. Bankayla doğrudan ve dolaylı ilişkide bulunan her kesim üzerinde, kuşkusuz bir güven sağlamak çağdaş bankacılığın gereğidir. Bu fonksiyonu bankanların halkla ilişkiler bölümü üstlenecektir. Bankaların hedef kitlelerle iletişimini sağlayan halkla ilişkiler departmanı giderek daha da önem kazanmaktadır. Günümüzde halkla ilişkiler faaliyetleri önemli bir işletme fonksiyonu olarak layık olduğu yere ulaşmıştır. Bu nedenle bankaların halkla ilişkiler çalışmalarını analiz etmek ilginç olacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Bölüm | Araştırma Makalesileri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 1988 |
Gönderilme Tarihi | 1 Şubat 1988 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1988 Cilt: 6 Sayı: 1 |
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.