Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BANKALARDA HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

Yıl 1988, Cilt: 6 Sayı: 1, 125 - 134, 30.06.1988

Öz

Günümüzde bankaların yer almadığı bir ekonomik düzen ve sosyal yaşam düşünmek mümkün değildir. Özellikle serbest piyasa kurallarının hakim olduğu ülkelerde bankaların önemi daha da artmaktadır. ülkemizde bankalar, son yıllarda hızlı bir gelişme süreci içerisine girmiştir. Bu gelişime ayak uydurmakta güçlük çeken bazı bankalar tasfiye olurken, bazı bankalarda el değiştirmek zorunda kalmıştır. Bankalara yönelik bu operasyonlar ister istemez diğer bankalar üzerindeki kuşkuları artırmış, banka müşterilerini tedirgin etmiştir. Oysa bankacılıkta güven esastır. Bankayla doğrudan ve dolaylı ilişkide bulunan her kesim üzerinde, kuşkusuz bir güven sağlamak çağdaş bankacılığın gereğidir. Bu fonksiyonu bankanların halkla ilişkiler bölümü üstlenecektir. Bankaların hedef kitlelerle iletişimini sağlayan halkla ilişkiler departmanı giderek daha da önem kazanmaktadır. Günümüzde halkla ilişkiler faaliyetleri önemli bir işletme fonksiyonu olarak layık olduğu yere ulaşmıştır. Bu nedenle bankaların halkla ilişkiler çalışmalarını analiz etmek ilginç olacaktır.

Kaynakça

  • -
Yıl 1988, Cilt: 6 Sayı: 1, 125 - 134, 30.06.1988

Öz

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ramazan Geylan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 1988
Gönderilme Tarihi 1 Şubat 1988
Yayımlandığı Sayı Yıl 1988 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Geylan, R. (1988). BANKALARDA HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ. Anadolu Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(1), 125-134.

88x31.png
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.