Eğitimsel veri madenciliği, veri madenciliği yaklaşımında nispeten yeni
bir alandır. Bu çalışma, Türkiye’de veri madenciliği teknolojisinin eğitim
sisteminde kullanımı üzerine farkındalığı ortaya koymayı hedeflemektedir. Bu
maksatla bir anket hazırlanmış, anket katılımcısı olan öğretmenlerin demografik
karakteristikleri, teknoloji ve internete olan ilgileri, e-okul sistemine yaklaşımları
ve veri madenciliği teknolojisi farkındalığı ile eğitim sisteminde veri
madenciliği teknolojisinin uygulanmasına yönelik görüşleri alınmıştır. Elde
edilen verilerin istatistiki analizi için SPSS yazılımı kullanılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 22 Ekim 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 22 Sayı: Özel Sayı 2 |