Genellikle iş hayatı ile ilgili bir terim olarak bilinen pazarlamadan spor mentalitesinin geliştirilmesinde nasıl yararlanılacağı sorusunun cevabı bu yazının amacını oluşturmaktadır. Bu amaca uygun olarak önce pazarlamanın sporda kullanım alanları ve boyutları belirtilmiştir.Daha sonra spor mentalitesinin yerleştirilmesinde önemli bir yere sahip olan ve özellikle son yıllarda Kanada başta olmak üzere gelişmiş batılı ülkeler tarafından kişilerin aktif olarak sporının arttırılmasında yaygın olarak kullanılan sosyal pazarlama açısından spor pazarlamasının üzerinde durulmuş ve bazı sonuçlara varılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1990 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 3 |