BibTex RIS Kaynak Göster

Spor mentalitesinin geliştirilmesinde sosyal pazarlama tekniklerinden yararlanma

Yıl 1990, Cilt: 1 Sayı: 3, 39 - 41, 01.06.1990

Öz

Genellikle iş hayatı ile ilgili bir terim olarak bilinen pazarlamadan spor mentalitesinin geliştirilmesinde nasıl yararlanılacağı sorusunun cevabı bu yazının amacını oluşturmaktadır. Bu amaca uygun olarak önce pazarlamanın sporda kullanım alanları ve boyutları belirtilmiştir.Daha sonra spor mentalitesinin yerleştirilmesinde önemli bir yere sahip olan ve özellikle son yıllarda Kanada başta olmak üzere gelişmiş batılı ülkeler tarafından kişilerin aktif olarak sporının arttırılmasında yaygın olarak kullanılan sosyal pazarlama açısından spor pazarlamasının üzerinde durulmuş ve bazı sonuçlara varılmıştır.

Kaynakça

  • 3. Kotler, Philip, M arketing For Nonprofit Organizations, Prentice H ail İnch., N . S. 1982.
  • 5. Sağcan, Mustafa, Rekreasyon ve Turizm, Cumhuriyet Basımevi İzm ir 1986
  • 6. Serarslan, M .Zahit, Spor Pazarlam ası: Sporun topluma yaygınlaştırılm asında p azarlam a tekniklerinden yararlanm a, Basılmamış Doktora Tezi, İ.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü İsletme-Pazarlama Anabilim Dalı, İstanbul 1990.
  • 9. Skills Program For Managem ent Volunteers, Marketing, Ottowa, N atio n al Sport and Recreafional Ceutre 1984, S.4.
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

M. Zahit Serarslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Serarslan, M. Z. (1990). Spor mentalitesinin geliştirilmesinde sosyal pazarlama tekniklerinden yararlanma. Beden Eğitimi Ve Spor Araştırmaları Dergisi, 1(3), 39-41.