Araştırmanın
verileri, Temmuz – Ağustos 2016 aylarında, üç araştırmacı tarafından toplanmıştır. Veri
toplama sürecine başlamadan önce her araştırmacı birbirinden bağımsız bir şekilde,
aynı beş hikâye
kitabını okumuş ve kitapta yer alan kavramları kitap künye formu ve temel
kavramlar kontrol
listesine işlemiştir. Araştırmacılar arası tutarlık kontrol edildikten sonra
veri toplama aşamasına
geçilmiştir. Kitabın künye bilgilerini ilgili forma işlendikten sonra resimli
çocuk kitabının
metin bölümünde yer alan temel kavramların belirlenebilmesi için hikâye bir kez okunmuş,
ardından aynı kitap ikinci kez okunarak temel kavramlar kontrol listesinde yer
alan kavramların
gözden kaçma ihtimali ortadan kaldırılmaya çalışılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sanat ve Edebiyat |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 2 Sayı: 1 |
International Journal of Children's Literature and Education Researches