Bu çalışmada ilk olarak; okulun ve öğretmenin, bireyi tüm yönleriyle geliştirme görevi çerçevesinde okuldaki din öğretiminin ve öğretmenin önemini vurgulanacak ve temellendirilecektir. İkinci olarak, din dersi öğretmenleriyle ilgili Türkiye’de belirlenen yeterliliklere işaret edilecek ve din dersi programlarının temel niteliğine dikkat çekilecektir. Sonuçta ise, din dersi öğretmeni yetiştiren kurumlar olan ilahiyat fakültelerinin programlarıyla ilgili bir değerlendirme yapılacaktır. Ayrıca farklı ülkelerle teoloji eğitimi ile ilgili işbirliği konusunda önerilere yer verilecektir.
Okulda din eğitimi öğretmen ve okul Türkiye’de din eğitimi ilahiyat eğitimi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Çevirileri Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Haziran 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 15 Sayı: 1 |
CUIFD Creative Commons Atıf-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.