Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLERİN KARŞILAŞTIKLARI KÜLTÜREL SORUNLAR

Yıl 2005, Sayı: 127, 54 - 63, 01.03.2005
https://doi.org/10.1501/Dilder_0000000027

Öz

Son zamanlarda yabancı bir dili kültürle birlikte öğretmek giderek yaygınlaşmaya başladı. İngilizce öğretmeni olarak bizler sınıfta öğrencilerin ilgisini sürekli kılmağa çalışmalıyız. Kültür öğrenciyi güdülemenin en iyi yollarından biridir,öğrencilerin dili daha iyi algılayabilmeleri için otantik ortamlar oluşturur. Yabancı bir dili öğrenirken ortaya çıkan kültürel faklılıklar da bazı sorunlara neden olabilir. Bu makalede Türk öğrencilerinin karşılaştıkları sorunlar ele alınmakta ve öğretmenlere bu sorunların aşılması için bazı önerilerde bulunulmaktadır

CULTURAL PROBLEMS OF TURKISH STUDENTS WHILE LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE

Yıl 2005, Sayı: 127, 54 - 63, 01.03.2005
https://doi.org/10.1501/Dilder_0000000027

Öz

Teaching a foreign language by means of culture has become increasingly widespread nowadays. As an English teacher, we should try to keep students interested in the classroom. Culture is one of the best ways of motivation and it also provides students with useful models of authentic use of the language in the classroom. On the other hand, cultural differences may bring some problems into the classrooms while learning a foreign language. This article has attempted to help teachers understand and solve their students’ cultural problems in the classroom. It also aims at examining the students’ ideas about the cultural differences

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Dil Çalışmaları
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Binnur Genç İlter Bu kişi benim

Cem Oktay Güzeller Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2005
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 127

Kaynak Göster

APA İlter, B. G., & Güzeller, C. O. (2005). CULTURAL PROBLEMS OF TURKISH STUDENTS WHILE LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE. Dil Dergisi(127), 54-63. https://doi.org/10.1501/Dilder_0000000027