Günümüzde
Türk basın sektörü tüm sektörlerde olduğu gibi istihdam sorunları
yaşamaktadır. İşgücü
piyasasında çalışmak isteyen işgücünün fazlalığına karşılık,
işgücüne olan talebin azlığı istihdam koşullarını sınırlandırmaktadır.
Tüm bunlara ek olarak diğer demografik, ekonomik, yasal, teknolojik ve
coğrafi faktörlerin varlığı istihdam alanını bir yandan daraltırken bir
yandan da (örn: teknoloji nedeniyle) genişletmektedir. Sektörün
koşullarından hem çalışanlar, hem de yeni başlayacak adaylar
etkilenmektedir. Bu çalışma Türkiye’de basın işletmelerinde istihdam koşullarını
ve bu koşullara etki eden faktörleri irdelemek için tasarlanmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Mayıs 2009 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mart 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Sayı: 4 |