Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ

Yıl 2011, Sayı: 6, 115 - 136, 01.11.2011

Öz











Kurumsal pazarlama alanı kurum kimliği, kurum kültürü, kurumsal iletişim,
kurumsal itibar, pazarlama ve paydaş yönetimi, kurumsal marka yönetiminden
oluşmakta 
ve de bunların hepsi kurumsal
pazarlama karması olarak adlandırılmaktadır. Tüm bu unsurların kurum çatısı
altında toplanması ve bütünleşik olarak yönetilmesi gerekmektedir. Kurumlar
her alandaki faaliyetlerinde olduğu gibi sosyal sorumluluk faaliyetlerinde de
kurumsal pazarlama karmasının tüm elemanlarını göz önünde bulundurmalıdır.
Kurumlar tarafından ortaya konulan sosyal sorumluluk kampanyaları, kurumsal bağlamda
kültür, kimlik, itibar, pazarlama ve paydaş yönetimi, iletişim, marka
yönetimi gibi unsurlara yani kurumsal pazarlama bileşenlerine göre şekilleneceği
gibi sosyal sorumluluk kampanyalarının yaratacağı sonuçlarla bu bileşenleri
etkilemesi de söz konusudur. Bu doğrultuda sosyal sorumluluk ve kurumsal
pazarlama bileşenleri arasında çift yönlü integral bir ilişki olduğu
söylenebilir.



Kaynakça

  • ATLIĞ, N. S. (2006). İş Etiği, Sosyal Sorumluluk ve İlaç Sektöründen Uygulamalar. İstanbul: Yıldız Teknik Üniversitesi, SBE İşletme Anabilim Dalı İşletme Yönetimi Programı, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gül Coşkun Bu kişi benim

Z. Beril Akıncı Vural Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 2011
Gönderilme Tarihi 30 Eylül 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Coşkun, G., & Akıncı Vural, Z. B. (2011). KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi(6), 115-136.
AMA Coşkun G, Akıncı Vural ZB. KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ. Yeni Düşünceler Dergisi. Kasım 2011;(6):115-136.
Chicago Coşkun Gül, ve Z. Beril Akıncı Vural. “KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, sy. 6 (Kasım 2011): 115-36.
EndNote Coşkun G, Akıncı Vural ZB (01 Kasım 2011) KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 6 115–136.
IEEE G. Coşkun ve Z. B. Akıncı Vural, “KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ”, Yeni Düşünceler Dergisi, sy. 6, ss. 115–136, Kasım 2011.
ISNAD Coşkun Gül - Akıncı Vural, Z. Beril. “KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 6 (Kasım 2011), 115-136.
JAMA Coşkun G, Akıncı Vural ZB. KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2011;:115–136.
MLA Coşkun Gül ve Z. Beril Akıncı Vural. “KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, sy. 6, 2011, ss. 115-36.
Vancouver Coşkun G, Akıncı Vural ZB. KURUMSAL PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SOSYAL SORUMLULUĞA BİR BAKIŞ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2011(6):115-36.